Hop til indhold
Jesper555

Mie hos Vordingborg pigerne

Recommended Posts

Besøgte i dag Mie fra Vordingborg pigerne. Og må sige jeg fik jern på med det samme jeg så hende. Bestilte 45 min og gav hende frit slag på alle hylder bare jeg dog fik slikket hendes fisse, og det fik jeg så lov til indtil hun kom i et kæmpe brøl og safterne flød ud af hende. Efter at have sundet sig lidt var det mig der fik den store omgang, og må sige hun er virkelig fantastisk, kan ikke huske hvornår jeg sidst har fået så lækker fransk, som blev afsluttet med den vildeste ridetur. Mie er virkelig smuk og supersød, så det bliver ikke sidste gang jeg besøger hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte i dag Mie fra Vordingborg pigerne. Og må sige jeg fik jern på med det samme jeg så hende. Bestilte 45 min og gav hende frit slag på alle hylder bare jeg dog fik slikket hendes fisse, og det fik jeg så lov til indtil hun kom i et kæmpe brøl og safterne flød ud af hende. Efter at have sundet sig lidt var det mig der fik den store omgang, og må sige hun er virkelig fantastisk, kan ikke huske hvornår jeg sidst har fået så lækker fransk, som blev afsluttet med den vildeste ridetur. Mie er virkelig smuk og supersød, så det bliver ikke sidste gang jeg besøger hende.

 

Det har været sagt 5.000 gange før, Jesper...nemlig at et link til pigen gør det nemmere for andre  brugere af EG at finde billeder og adresse på den pige du anmelder:

http://www.vordingborgpigerne.dk/girls/mie/index.html

 

Det er med andre ord "børnelærdom", og når du ikke ved det allerede, skyldes det nok, at ovenstående er dit første og hidtil eneste indlæg på Eroguide... :cool::mrgreen:

Mie kan også mødes hos "Eventyrpigerne" nær Sorø, omend hun er en relativt sjælden gæst der efterhånden:

 

http://www.eventyrpigerne.dk/girls/mie/index.html

 

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mie

Besøgte i dag Mie fra Vordingborg pigerne. Og må sige jeg fik jern på med det samme jeg så hende. Bestilte 45 min og gav hende frit slag på alle hylder bare jeg dog fik slikket hendes fisse, og det fik jeg så lov til indtil hun kom i et kæmpe brøl og safterne flød ud af hende. Efter at have sundet sig lidt var det mig der fik den store omgang, og må sige hun er virkelig fantastisk, kan ikke huske hvornår jeg sidst har fået så lækker fransk, som blev afsluttet med den vildeste ridetur. Mie er virkelig smuk og supersød, så det bliver ikke sidste gang jeg besøger hende.

Tusind tak for de pæne ord og selv tak for en rigtig hyggelig og fræk stund. Ser frem til du besøger mig igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Mie i Vordingborg for 1½ uge siden. Hun er stadig god til GFE. Efter indledende kys, blev hvor hun blev slikket til hun sagde jeg ikke måtte holde op. Herefter gav hun en rigtig god omgang med både fransk og dansk.

Efterfølgende havde vi en god samtale, hvor Mie klart viste, at hun er en pige der også mestrer dette. Selve indholdet er privat.

Det var anden gang jeg besøgte Mie. Første gang var sidste vinter.

Selve Vordingborgpigerne er et pænt og rent sted, med en sød værtinde der modtager en i døren, inden man får kontakt til pigerne. Jeg har ikke oplevet at der snydes med tiden. Værtinden styrer denne og banker på døren. Vordingborgpigerne har danske priser med kr. 1.000,- for ½ time. Der andre priser kender jeg ikke. Selv om der skal betales omkostninger, er det mere end hvad man kan få hos udenlandske piger, og gennemsnitligt er de udenlandske piger på ingen måde ringere.

Pigerne hos Vordingborgpigerne af blandet observans. De mestrer ikke alle en god service, med både sex og samtale bagefter. Nogle kan pigen være noget maskinartige og ikke særlig indladende i gøremålet. Generet virker alle dog søde og venlige, men entusiasmen kan mangle.  

Af disse grunde har jeg fravalgt Vordingborgpigerne i en periode, men jeg kunne ikke stå for et besøg hos Mie. Derfor vælges kun Vordingborgpigerne med omhu, efter at have læst profil og et håb der leves op til denne.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...