Hop til indhold

Recommended Posts

Evas Lemongrass Massage:
 
 
 
Fredagen før denne fredags aftale hos Eva var jeg til endnu et brag af en sjov og fræk aften til @Evas Fredagsbar hvor jeg blandt andet havde min absolut frækkeste trekants oplevelse nogensinde med Julie og Jennifer. 
 
 Men det var slet ikke nok for det her var fredagsbaren der bare blev ved med at give med godt og sjovt selskab og så vandt jeg heldigvis også en omgang @Lemongrass Lingam massage i præmie til Blowjob Bingoen. 
 
Aftenen var ikke engang slut endnu inden jeg havde været inde i booking systemet og bede om at blive booket til en aftale fredagen efter for at opleve Evas forkælelse på egen krop. 
(Ingen grund til at Jyde horde og gemme præmierne uden at bruge dem herfra). 
 
Jeg begav mig stedvant afsted mod Evas Kontor en skøn fredag to timer efter jeg havde fået fri fra arbejde, blev taget godt imod tog et bad, fik en varm krammer og lagde mig på briksen startede med fokus på åndedrættet og så startede en langsom Tantrika Lingam massage med fin forklaring undervejs af alt der foregik, behagelige berøringer og en stille og rolig opbygning mod orgasmen og udløsningen. Det var en rar og dejlig oplevelse og jeg følte mig behageligt afslappet bagefter. Og ikke mindst hyggeligt med en kop te og løs snak om lidt af hvert bagefter. 
 
Det var mit livs anden omgang Lingam massage den forrige var hos @kvinde 1966 jeg hverken vil eller kan rangere de to oplevelser op imod hinanden det er forskellige oplevelser, men kan nu varmt anbefale at man forkæler sig selv med sådan en luksus forkælelse hos en af de to skønne kvinder. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...