Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Så blev det sgu fredag, og der var dælme lige tid til at få et lille besøg ind hos en sød pige, inden weekendens strabasser går igang. Her faldt jeg over Carolina https://annoncelight.dk/showad/370643.

Hun så sød ud på billederne - Tjek

Placeringen passede med turen fra arbejde - Tjek

Hun havde nogle tidligere reviews der så ret godt ud - Tjektjek

Det tog hende knap halvanden time at svare på min besked, lidt langsomt men måske forståeligt nok. Men så var aftalen også i hus, 45 minutter. Ankommer til stedet, og det er 100p hende på billederne, og så mere til. Hun er super køn face to face. Hurtig skyller, og så i gang.

Selve akten vil jeg ikke komme så meget ind på men hun ved helt sikkert hvad hun laver, og så er hun bare virkelig fræk at se på. Imellem "affyringer" så at sige, lå vi og snakkede, og hun er en rigtig sød pige. Hendes engelsk er ikke perfekt men det er intet problem at føre en samtale.

Nu har jeg lurket lidt herinde og har set at folk sådan giver score, så det vil jeg også gøre:

Pigen - 9/10 Til at starte med føltes det en smule akavet, men det er nok løst med et besøg nr. 2. Det er den eneste jeg kan påklage over.

Stedet - 8/10 Fin lejlighed, der var en anden pige i lejeligheden. Så hende ikke men kunne godt høre hende.

Alt i alt en skide god oplevelse, pas godt på hende derude gutter

 

Redigeret af JustPassingThrough

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funktionæren

Ikke meget anmeldelse, når man ikke “ vil komme ind på akten”

Del dette indlæg


Link til indlæg
Funktionæren skrev, 1 time siden:

Ikke meget anmeldelse, når man ikke “ vil komme ind på akten”

Han siger det er hende på billederne og lidt info om hende og giver hende en go rating. Vil sige det er nok for en anmeldelse for en ny bruger. Har ikke behøv for at læse trin for trin hvad der forgik. Blot at det er hende på hendes fotos og hun gør det godt. Heller have at flere anmeldelser GPs end at at ingen gider fordi man siger de ikke skiver en anmeldelse på en bestemt måde. Blot mit udsyn på sagen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes nu det er en gevaldig fin anmeldelse af hans helheds oplevelse af pigen. Må det da lige sige han har vækket en interesse for mig i at aflægge hende et besøg :P 

Hun ser sku meget fræk ud især med de briller ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En pige jeg har snublet over mange gange på AL - har også set flere gode anmeldelser af hende. Tror snart jeg kigger forbi - tak for anmeldelsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor skal akten beskrives i en anmeldelse?

Ingen på det her forum er vel i tvivl om hvad formålet er med at være sammen med en GP?

Det der derimod betyder noget, er om hun er den på billederne, hendes attitude og om stedet er pænt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...