Hop til indhold
Dressmann

ADVARSEL - 18 årig fræk og liderlig....

Recommended Posts

Kære Venner.... så er den desværre gal igen. Dog ikke i samme kaliber som VeriPigen. Men dog alligevel - en "tøs"/fyr som vil tjene sig lidt nemme penge på os "liderlige" mænd.

 

Annoncen på Annoncelight: 18 årig fræk og liderlig tøs er klar til Webcame.... 

Hun/han hiver penge på mobilepay - og undlader at leverer dertilhørende "show".

 

Er egentlig ligeglad med de 200 kr - men kan jo være en rigtig god indbringende forretning for vedkommende. En lille håndfuld mænd som snydes om dagen...!

 

En lille advarsel - og så hører jeg gerne om andre har stiftet bekendskab.

 

Dressmann

 

PS - administrator ryk gerne indlæg til rigtige sted.

Lige et par billeder til husarerne...  :D

Redigeret af Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Venner.... så er den desværre gal igen. Dog ikke i samme kaliber som VeriPigen. Men dog alligevel - en "tøs"/fyr som vil tjene sig lidt nemme penge på os "liderlige" mænd.

 

Annoncen på Annoncelight: 18 årig fræk og liderlig tøs er klar til Webcame.... 

Hun/han hiver penge på mobilepay - og undlader at leverer dertilhørende "show".

 

Er egentlig ligeglad med de 200 kr - men kan jo være en rigtig god indbringende forretning for vedkommende. En lille håndfuld mænd som snydes om dagen...!

 

En lille advarsel - og så hører jeg gerne om andre har stiftet bekendskab.

 

Dressmann

 

PS - administrator ryk gerne indlæg til rigtige sted.

Lige et par billeder til husarerne...  :D

 

Du skulle bare have lagt den i falsk markedsføring  :wink:

 

Mht. Web Cam, er det som regel bedst med dem, hvor man ikke skal forudbetale noget eller købe coins mv.. Så betaler man kun for tiden man bruger og har ikke noget i banken, man evt. ikke får brugt. Hvis pigen heller ikke lever op til forventningerne, afbryder man bare og betaler kun for den forbrugte tid. Hold jer desuden fra de sites, hvor der skal betales ekstra for lyd og cam2cam eller der ikke angives minutpriser - det løber hurtigt op, uden at man reelt får noget for pengene.

 

En side, hvor man dog får ekstra ved at indbetale lidt på forhånd er dog: http://chaturbate.com/ , idet man så rykker ind og kan se pigerne agere, uden at betale ekstra :D

 

Men Cam2Cam sessions kunne godt blive den nye form for markedsføring forud for et længere besøg  :D Desværre er det meget få piger, der tilbyder det, selvom jeg synes det kunne være en udmærket måde at få ekstra indtjening/tidsfordriv mellem besøgene.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår heller ikke at pigerne ikke tager cam-dillen til sig, for at sælge varerne - og sandsynligvis udvide indtjenings potentialet

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Måske fordi de som undertegnet er så larmende ufotogene at det på ingen måde vil gavne nogen.. og virkelig hader at optræde foran et kamera. Ville aldrig gøre noget jeg fandt ubehageligt og følte mig fremmet i. Heller ikke for penge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Måske fordi de som undertegnet er så larmende ufotogene at det på ingen måde vil gavne nogen.. og virkelig hader at optræde foran et kamera. Ville aldrig gøre noget jeg fandt ubehageligt og følte mig fremmet i. Heller ikke for penge

Total enig, HADER det virkelig også og mener virkelig heller ikke det vil gavne nogen og slet ikke at gøre noget man ikke har det godt med.. Godt sagt der. Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

lige nu bruger hun en Skype adresse der hedder line12345678. Et er at hun er utrolig smart i munden.

 

Jeg bad om at se "hende" på cam inden betaling. No go. Jeg kunne få lov at høre hende og se billeder og så gik hun på cam når der var betalingen. Det ville jeg selvfølgelig ikke. Så sagde hun ok til cam og så ringede jeg op. Den kom hun til at tage og jeg hørte uden tvivl en drenge stemme, inden der blev lagt på. Herefter svinede han mig til og spurgte om jeg var fat svag. Så stoppede den leg.

 

Det er en stodder der spinder guld på snyderi. Synd.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en stodder der spinder guld på snyderi. Synd.

Var også min tanke... 

 

MEN synes jeg har set det ansigt på en dating-side. Dermed ikke sagt at de er ægte... for det er de jo højest sandlynligvis ikke. Det er tænkeligt også stodderen som er bag på den side... 

Kan ikke komme i tanke om hvor - men dukker det op, så skrive jeg naturligvis et par linier - så vi kan minimere indtjeningen  :grin:

 

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er han/hun aktiv igen... 

Gad vide om det koster noget at have annonce på Annonceligt - for synes ikke de er særlige ivrige for at fjerne dem, når man anmelder....???

Må da være simpelt at blokere ip'en...

 

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...