Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Jeg havde kigget på de billeder i et par dage nu , så besluttede mig for at besøge hende 

https://annoncelight.dk/showad/397389

Jeg kan sige total naboens generte smukke datter .. 

lækre bløde bryster , og når hun bliver tændt så er der små stive nippels på .. Det ers mega frækt , kunne godt rænke mig at se hende med en t shirt uden BH .. Det må være er syn for guderne ..  Helt glat for neden , og total berørrings venlig og velplejet krop. 

For det første er alle billeder af hende , og hun dufter , smager samt ser vildt godt ud . Jeg valgte 45 min med kys , først er hun lidt forsigtig på den gode måde , men når man får hende godt våd og tændt med slik , så tænder hun op som en raket .. Hold kæft hun vred det under liv rundt i ansigtet på mig samtidig med hun rykkede sig selv i håret ..

Hun er også med på det lidt kinky , jeg tænder vildt på at slikke og sutte tær .. Den var hun mere end med på , hold kæft hun blev liderlig og hvis det var skuespil , burde hun få en Oskar !  Jeg nåede ikke at kneppe hendes frække fisse , var så liderlig at jeg bare måtte spille den af , mens hun snavede mig i bund , og skiftevis bed mig let i mine nippels .

Ingen hast med at få en ud af døren , når man bliver færdig , tilbud om bad før og efter . 

Jeg er total tilfreds , og sidder i bilen og skriver denne anmeldelse , mens jeg stadig dufter af hendes perfume og safter 

Et klart 12 tal herfra for oplevelsen ..

Redigeret af EddieM

Del dette indlæg


Link til indlæg
EddieM skrev, for 7 minutter siden:

Jeg havde kigget på de billeder i et par dage nu , så besluttede mig for at besøge hende 

https://annoncelight.dk/showad/397389

Jeg kan sige total naboens generte smukke datter .. 

Først billederne er af hende , og hun dufter , smager samt ser vildt godt ud . Jeg valgte 45 min med kys , først er hun lidt forsigtig på den gode måde , men når man får hende godt våd slik , så tænder hun op som en raket .. Hold kæft hun vred det under liv rundt i ansigtet på mig samtidig med hun rykkede sig selv i håret ..

Hun er også med på det lidt kinky , jeg tænder vildt på at slikke og sutte tær .. Den var hun mere end med på , hold kæft hun blev liderlig og hvis det var skuespil , burde hun få en Oskar !  Jeg nåede ikke at kneppe hendes frække fisse , var så liderlig at jeg bare måtte spille den af , mens hun snavede mig i bund , og skiftevis bed mig let i mine nippels .

Jeg er total tilfreds , og sidder i bilen og skriver denne anmeldelse , mens jeg stadig dufter af hendes perfume og safter 

Et klart 12 tal herfra for oplevelsen ..

Kan du fortælle lidt omkring hendes prisleje?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

Standard aalborg priser jeg gav 1200 kr for 45 min med kys ..

Men hvis du skriver til hende , så sender hun en hel liste med alle hendes ekstra til køb 

Redigeret af EddieM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Listelømmel skrev, for 2 minutter siden:

Har hun ikke tidligere været på Sjælland ?

Hun tager ril København efter aalborg fortalte hun mig .. Så det passer meget godt .. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
EddieM skrev, for 4 timer siden:

Jeg havde kigget på de billeder i et par dage nu , så besluttede mig for at besøge hende 

https://annoncelight.dk/showad/397389

Jeg kan sige total naboens generte smukke datter .. 

lækre bløde bryster , og når hun bliver tændt så er der små stive nippels på .. Det ers mega frækt , kunne godt rænke mig at se hende med en t shirt uden BH .. Det må være er syn for guderne ..  Helt glat for neden , og total berørrings venlig og velplejet krop. 

For det første er alle billeder af hende , og hun dufter , smager samt ser vildt godt ud . Jeg valgte 45 min med kys , først er hun lidt forsigtig på den gode måde , men når man får hende godt våd og tændt med slik , så tænder hun op som en raket .. Hold kæft hun vred det under liv rundt i ansigtet på mig samtidig med hun rykkede sig selv i håret ..

Hun er også med på det lidt kinky , jeg tænder vildt på at slikke og sutte tær .. Den var hun mere end med på , hold kæft hun blev liderlig og hvis det var skuespil , burde hun få en Oskar !  Jeg nåede ikke at kneppe hendes frække fisse , var så liderlig at jeg bare måtte spille den af , mens hun snavede mig i bund , og skiftevis bed mig let i mine nippels .

Ingen hast med at få en ud af døren , når man bliver færdig , tilbud om bad før og efter . 

Jeg er total tilfreds , og sidder i bilen og skriver denne anmeldelse , mens jeg stadig dufter af hendes perfume og safter 

Et klart 12 tal herfra for oplevelsen ..

Gud hvor ser hun skøn ud. Det må jeg prøve når hun kommer til København 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Holda op Lea er dejlig smuk og sød.

Hvis det er kæresteoplevelse du søger er Lea klart at anbefale.

Hun virker som et rigtig dejligt og ordentlig menneske. Nem kommunikation og holder hvad der aftales.

Hun kysser dejligt og giver fantastisk blow. Hun er fast og blød. Dejligt øjenkontakt.

Studerende fra Polen med denne sidebeskæftigelse. Hvor heldig kan vi være.

Besøg hende drenge. I kan roligt bestille. Hun er ægte gfe.

Kys til Lea. Håber snart du kommer forbi ålborg igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...