Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

https://annoncelight.dk/showad/348365

Så er bolle kontoen og Los testiklos virkelig også brugt op for den her måned.

nå men efter en hård dag på jobbet med en helvedes masse vinduer der skulle pudses, så fik en stor lyst til thai. Jeg kunne se at Jeje var i Vejle, jeg havde faktisk besøgt hende sidste år hvor hun var på en anden Adresse. Der er godt nok et billede af en anden som hedder Gib men JeJe er der stadig.

Jeg får sendt en besked afsted og bestilte 45 minutters hygge med fp og jeg får hurtigt svar.

Det skulle vise sig at være nogle fremragende  45 minutter jeg havde bestilt, for det skal da siges at Jeje kan nulre en ung mand som mig. Hun  kom ind i  hyggestuen helt nøgen og der blev flaget Altså rejst med det samme og hun kunne sgu genkende mig, dog havde jeg skæg da kom første gang og havde lige ny barberet mig idag men hun kunne genkende mig. Nå men jeg fortalte hende at jeg gerne ville starte ned sexdelen først, hun starter med at kysse mig godt med tunge også og derefter gik der kun få sekunder før hun gik på knæ og hev underdrengene af og gav mig et solidt og vådt blow uden kondom. Da jeg ikke har gokket den af eller noget de sidste par dage så var jeg på nippet til at komme, men hun skulle altså ikke have Adonis glasur endnu, så hun skubbede mig ned på massagesengen og fik kondom på drengen og gav mig en god og grundig ridetur, man kan sgu mærke hvor stram hun er og imens hun red mig kyssede hun mig grådigt og lyden af hendes støn og synet af hendes krop fik mig næsten til at komme igen, hun kunne mærke jeg var ved at komme så hun røg på alle 4 og jeg fik taget hende i en doggy, og der gik ikke mere end 2 minutter og så kunne jeg ikke holde mere så jeg skød en næsten hel uges opsparing af i kondomet, kondomet mindede faktisk lidt om den man sprøjter kage creme med puha der var en god ladning i.

Da der var tid tilbage var  det tid til lidt massage, så hun smurte mig godt ind og fik nulret kroppen, massagen var  fin, selvom det ikke var det jeg. Kom for men under massagen var hun sgu ved at falde ned fra sengen og så fik jeg kommentaren “ i wasn’t falling from the bed i was falling in love with you “ imens hun grinte. jeg blev sgu liderlig igen efter 10 minutters massage, så jeg spurgte om vi skulle have en rundte 2 så mig om på ryggen igen og så blev tisseflutet smurt godt ind i olie og så blev der dælme nulret der ud af og ikke ret lang tid efter så kom jeg i en stor orgasme igen. Et lille bette bad sammen og på med tøjet og en lille farvel mysser og mig ud af døren igen. 
 

Jeje er sgu en humoristisk lille nips, hun har en flot krop og nogle dejlige silikone bryster, hun passer liiiiige til hænderne, så ja en smuk lille nips.

sexen får  10/10

massagen får 9/10

stedet var jeg fuldstændig ligeglad med, det er jo ikke stedet jeg skulle bolle

pigen får 11/10 

Jeje smutter snart hjem til varmen så det er ved at være sidste udkald, hun sagde dog hun kom tilbage om 3 måneder så kommer hun da tilbage til et varmt Danmark. Så drenge besøg hende og vær sød mod hende så vil hun med glæde nulre jeres ædle dele.

 

Redigeret af etspil5moden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

Ja hun er skøn den lille Jeje. 

Jeg har haft fornøjelsen 2 gange :)

Sidste gang blev ikke til så meget massage, men masser af dejlig sex i mange stillinger. 

Redigeret af Jernet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernet skrev, for 4 minutter siden:

Ja hun er skøn den lille Jeje. 

Jeg har haft fornøjelsen 2 gange :)

Sidste gang blev ikke til så meget massage, men masser af dejlig sex i mange stillinger. 

Det er hun sgu ! Og dejligt du også har haft en skøn fornøjelse med hende ^_^

altså nu vil jeg jo heller ikke komme for massagen, det er helt fint, men skulle jeg have rigtig massage fandt jeg andre græsmarker. Men Jeje kan bolle som var det sidste dag på jorden !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Keegan skrev, den 8.3.2024 at 10:21:

Lyder spændende. Hvor i vejle holder hun til?

Tæt ved havnen men hun er nok taget hjem til Thailand, men hun er tilbage om 3 måneder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...