Hop til indhold
thom.lars84

Lemongrass eller Episk Massage eller noget helt tredje?

Recommended Posts

Jeg leder efter den bedste erotiske og pirrende penis-massage, hvor man kan komme flere gange hvis muligt, men ikke nødvendigt.

Det må gerne være massage af penis, men også en masse edging og "drillende" leg.

Jeg er faldet over Eva fra Lemongrass, men har også kigget meget på Episk Massage og er meget i tvivl om hvad der falder bedst ind i den kategori jeg leder efter. Og hvis Episk Massage, hvem skal man så vælge? Jeg læste på et tidspunkt en anmeldelse her på eroguide.dk om Saga fra Episk Massage, som også nævnte at hun var virkelig køn, ung og slank, som lyder meget frækt. Selvom det ikke er det som er i fokus.

Kan nogen hjælpe mig på rette vej?

De to omtalte kan findes på https://annoncelight.dk/showad/317597 og https://www.episkm.com.

Del dette indlæg

Link til indlæg
thom.lars84 skrev, 1 time siden:

Kan nogen hjælpe mig på rette vej?

Det virker som om at du ikke har prøvet at bruge søgefunktionen,...........bare skriv "episk" så kommer der en del frem

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Begge links du henviser til er rimelig godt beskrevet synes jeg. 
Hos Lemongrass er der flere kvinder der byder dig ind nogen med direkte all inklusiv pakker hvorimod episk massage som jeg ser det udelukkende handler om manden. 
så det er jo valget. 1966kvinden hos lemongrass har lingam med sounding for kun en tusse den er interessant syns jeg. 
Episk massage ser spændende ud men jeg ville have svært ved at holde fingrene fra massøren så spørgsmål om hvad der tillades og hvad der ikke tillades. 
Jeg har ikke selv været på lige disse former for massage men lurer en del og hører gerne om erfaringer hvis du springer ud i det.

held og lykke

// Amar Lover 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Amar Lover skrev, 1 time siden:

lemongrass

Er @Eva Nadineog ikke @kvinde 1966

Jeg mener ikke de tilbyder multiudløsninger 

thom.lars84 skrev, for 2 timer siden:

og "drillende" leg.

Jeg er usikker på hvad du lægger i drillende leg min fornemmelse er at du søger noget der ligger udenfor rammen hos dem du nævner men spørg dem ad 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 59 minutter siden:

Er @Eva Nadineog ikke @kvinde 1966

Jeg mener ikke de tilbyder multiudløsninger 

Jeg er usikker på hvad du lægger i drillende leg min fornemmelse er at du søger noget der ligger udenfor rammen hos dem du nævner men spørg dem ad 

Måske jeg var lidt uklar i spyttet. 
På annonce på annoncelight linkes der til 8 kvinder ialt nederst her i blandt Eva Nadine og jeg kiggede på 1966kvinden der også tilbyder lingam med og uden sounding. En enkelt af disse kvinder har FP og om det er ifbm en lingam massage har jeg ikke sat mig ind i. 
Og ja hvis man bevæger sig lidt udenfor rammerne må man jo spørge den udførende om hvorvidt det lader sig gøre hvilket hvis ja sikkert koster ekstra. 
AL

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med drillende mener jeg ikke mere end at de "teaser" en. Altså, holder en på grænsen til at komme, forhuden tilbage og forsigtigt rører spidsen af ens penis osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Okay min oplevelse hos Kvinde1966 var ikke at det var egentlig edging og Lemongrass / Eva har jeg ingen erfaringer med før min aftale imorgen. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Links til andre Kvinder i bunden af min annonce betyder bestemt ikke at man kan møde os "hos mig" - blot til orientering. Hos mig er der kun mig ;) 

Min tanke med at indsætte links er blot at være brugervenlig hvis dem der har læst annoncen helt til ende, egentlig ønsker sig noget andet og evt. mere end det jeg tilbyder. 
Så slipper de måske for at bruge rigtigt meget tid på at lede efter dansktalende kvinder i nærheden af min alder, og jeg slipper for at svare individuelt via sms om jeg kender nogen jeg kan anbefale.

Både Malle og Lena tilbyder extras jeg ikke tilbyder, og vi holder til forskellige steder ret spredt i Storkøbenhavn, nemlig Nordsjælland, Amager og Frederiksberg. 
Malle er oprindeligt massør og tilbyder f.eks. fransk afslutning som tilkøb og Lena tilbyder hhv. sounding, opbinding og analpirring ifm. sin Lingam massage. 
Min baggrund som Lingam massør er som Tantrika og hos mig kan man ikke tilkøbe noget. Både langtidskrammer og stempelkaffe eller fancy te og hyggesamtale er inkluderet ;) 

Episkm er en landsdækkende kæde af klinikker hvor selve behandlingen efter sigende skulle være ret ens, uanset hvilken massør/behandler man møder. 
De har også en Eva, som altså er en anden Eva end mig. Episk-Eva har jeg i øvrigt hørt godt omtalt fra dem der har været hos os begge i den tro at vi var den samme kvinde. De fleste har jeg dog set igen efterfølgende :P

Så Malle, Lena og jeg er så vidt jeg er orienteret de eneste selvstændige og uafhængige danske Lingam massører der arbejder regelmæssigt og har gjort det stabilt i nogle år, og som kun markedsfører Lingam massage i vores annoncer. Vi ligger også prismæssigt ret tæt på hinanden og lidt under episkm's priser måske fordi vi er uafhængige og selvstændige og derfor ikke skal betale for fælles annoncering og klinikleje, vil jeg gætte på. 

Det er nok nemmest at komme til hos episkm der har åbent hver dag og har mange forskellige behandlere, og en fælles booking kalender hvis det er spontan aftale man ønsker sig og det ikke betyder så meget hvem man møder, men ønsker at prøve en Lingam massage, vil jeg mene. 
Vi andre tre uafhængige og selvstændige har ingen afløsere at sætte ind, og er vist alle tre relativt godt bookede de dage og tider vi er på. 

I bedste mening som altid, 
Kærligst, Eva <3

Redigeret af Lemongrass Lingam

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lemongrass Lingam skrev, for 20 timer siden:

Både Malle og Lena tilbyder extras jeg ikke tilbyder, og vi holder til forskellige steder ret spredt i Storkøbenhavn, nemlig Nordsjælland, Amager og Frederiksberg. 

Hvem er Lena? ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...