Hop til indhold
jada

Sille på Svalereden

Recommended Posts

Jeg valgte Idag at køre til svalereden, hvor jeg blev mødt af Sille, utrolig flot kvinde, som var iført en flot rød chemise, vi kom ind rummet hvor det skulle foregå og hvilken oplevelse jeg fik denne gang, det var alt og lidt mere til, hun startede med at kærtegne en overalt og så kunne jeg ikke holde fingrene fra hendes dejlige brystet, dem må man bare lege med,. Så begyndte hun at bruge hendes bagdel,  må nok indrømme den Bette var tæt på at komme, men det fornemmede hun så en lille pause hvor man blev nusset, jo jo en 69 blev det også til, inden vi sluttede af med en god gang sex i flere forskellige stillinger, men glad og tømt for div sager, og aftalte om at komme snart igen, for det var en oplevelse til et 10 tal på en skala fra 1 til 10. mvh jada 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt du har haft en god oplevelse, bare en skam den har været så god, at du ikke vil dele hende med f. eks et link.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

Ja det ville være fedt hvis du kunne dele et link til hende så vi andre også kan få samme oplevelse i særklasse som du beskriver. Fordi der er fandme langt imellem pigerne som levere god service og giver den ekstra mile som giver oplevelse af personlighed samt følelsen af en ægte GFE oplevelse med fransk kys og et passioneret super fransk.

Så lidt information er velkommen så vi andre også kan deltage i fornøjelighederne :-P

Redigeret af ListePikkenDK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser da helt usandsynlig dejlig ud :) Næste gang hun er på de kanter skal man da vist en tur forbi :) Er hun også til lidt superfransk?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne er fine. Lokkende til stor nydelse, som hun i høj grad leverer.

Cille er sprudlende dejlig at være hos. En pryd i blomsterbedet..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...