Hop til indhold

Bisexuel Gp ?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har en veninde som har tænkt sig at vi skal ha en trekant med en ekstra pige. 
Lært af tidligere erfaring vælger jeg at finde en GP til formålet 
Så er der nogen der har kendskab til en bisexuel GP ? og ikke bare lidt bi nysgerrig med fullblown Bi. 

Skrevet

Du har været medlem siden 2017, så du burde nu have fundet ud af at det fremmer svar % en hvis du skriver sådan ca hvor i landet du gerne vil have en GP på besøg. :P

Jeg kender indtil flere men hvis der er for langt duer det jo ikke. ;)

Skrevet
Moden slikken M skrev, for 13 minutter siden:

Du har været medlem siden 2017, så du burde nu have fundet ud af at det fremmer svar % en hvis du skriver sådan ca hvor i landet du gerne vil have en GP på besøg. :P

Det har han gjort - han søger i Jylland.

Skrevet

Tak, men Jylland er lidt større end Sjælland så der er en betydelig forskel på nordjylland og sønderjylland, 4 timer eller 372 km iflg Google.

Skrevet
  • Author
Moden slikken M skrev, den 6.3.2024 at 16:38:

Tak, men Jylland er lidt større end Sjælland så der er en betydelig forskel på nordjylland og sønderjylland, 4 timer eller 372 km iflg Google.

Nu er jeg ret flexibel mht. Lokation og kører gerne efter det. Men hvis vi skal være så præcis så skal det være Aarhus og inden for Ringgaden. Håber det hjælper dig 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.