Hop til indhold

Recommended Posts

Joan skrev, for 2 timer siden:

Kedeligt uden blowjob ... 

Jeg har selv haft kontakt 2 gange, men hvergang syntes jeg, hun gir en dårlig vibe på tekst, så jeg afbrød. Men jeg tvivler ikke på hendes ægthed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ikke anbefale hende, totalt uden indlevelse og manglende blowjob gør det ikke bedre, men vidste jeg jo på forhånd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har flere gange forsøgt med at få en booking up at stå da hun er den eneste i det område så jeg tænkte at det skulle prøves... MEN...

For det første så skifter det meget hvad hun tilbyder, hun ser ikke ud til at gemme beskeder fra folk der skriver så hun skriver som om du er ny hver gang og hendes ydelser skifter ofte fra dag til dag også selvom hun skriver at der er ydelser hun helt er stoppet med, men næste gang man skriver tilbydes ydelsen så igen?

Hun svare til tider ofte hurtigt og siger hun kan lave en booking samme dag, når bookingen så lavet og det er afklaret hvad hun tilbyder denne gang så skriver hun desværre, hver gang jeg har prøvet, lidt tid efter at der desværre er kommet noget privat i vejen og at hun desværre må aflyse så det er ikke blevet til noget besøg trods 4 bookinger og flere andre gange hvor vi aldrig nåede til en booking.

Hendes priser er efter min mening ret høje selv for en dansk kvinde, taget i betragtning hvad hun aldrig tilbyder; blow og kys samt hun siger hun heller ikke er til at blive slikket. Så det hun som udgangspunkt tilbyder er sex og handjob, nogle gange lidt kælen og det er også skiftende om der kun tilbydes med eller også uden.

Hvis jeg nogensinde for en booking i hus så skal jeg nok skrive en anmeldelse men jeg tror at udsigterne er lange desværre. 

Høre også meget gerne tilbage hvis der er andre der lykkes at booke hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg oplevede også en længere SMS-tråd, der så pludseligt stoppede, da jeg bad om adressen - det blev så ikke, selvom det virkede som om vi var enige ellers:unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Langesen skrev, for 38 minutter siden:

Jeg oplevede også en længere SMS-tråd, der så pludseligt stoppede, da jeg bad om adressen - det blev så ikke, selvom det virkede som om vi var enige ellers:unsure:

Den kan du få af mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...