Hop til indhold
Pindsenpinden

Blondibambi og Little G - Lolland/Falster

Recommended Posts

Kigger lige med. De ser ret frække ud men kunne være rart med nogle erfaringer inden man rejser østpå!

Redigeret af Gregersen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet Little G.

Hun ser okay ud, hendes bryster var/er dog punkteret desværre, men hun er slank, pæn og stram nok. 

Hun er et forsøg hver, hvis man godt kan lide facefuck og deepthroat, men hun virker ikke så interesseret i selve sex delen(efter min fornemmelse), til gengæld meget glad for blow. Prøvede hende da hun var ret ny i faget og hun virkede meget interesseret.

Eneste grund til jeg ikke er kommet igen er, at hun ikke virkede så god til at ride + hun er ikke helt god til at lave aftaler. 2 gange jeg måtte aflyse fordi hun havde lavet en aftale efter vores aftale var planlagt.

Men vil sige hendes priser er over-all i den dyre ende, men så igen, ikke mange derude der tilbyder facefuck og cum-in-throat.

Håber det giver lidt. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været forbi Blondibambi og det var en overdrevet dyr og overdrevet flad oplevelse. 

Hun sutter mekanisk, uden spyt og uden kontakt. Giver sig ikke tid til nydelse, men vil bare have dig til at komme hurtigt.

Så er 800 kr brugt meget bedre andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...