Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

så måtte jeg i aktion igen- og valgte hende her, ny pige iVejle- hun ankom i fredags. Hun er super smuk Thai pige og bill. passer . JEg fik hård massage, som jeg bad om, og hun kunne bare dette.Derefter hoppede hun op på mig, og gav mig en super oplevelse igen, hun snakker perfekt Engelsk og vil gerne snakke, men heller ikke for meget,. jeg bliver nok nød til besøge hende igen. ps der er mulighed for komme  ind via bagdør.

 

https://annoncelight.dk/showad/390091

 

 

Redigeret af Henriks
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser i den grad lækker ud, jeg har en  aftale med hende i aften !!!

kan du eventuelt fortælle lidt om kroppen er hun slank ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Han også haft fornøjelsen, foranlediget af denne anmeldelse.

Hun er køn, lidt mere på sidebenene end hendes kollega Vida.

hendes bryster er desværre ikke lavet så pænt, efter min mening.

Hun giver en hæderlig massage med dejlig pirring, og hendes bj er væsentlig bedre en gennemsnittet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Henriks skrev, den 6.3.2024 at 11:39:

så måtte jeg i aktion igen- og valgte hende her, ny pige iVejle- hun ankom i fredags. Hun er super smuk Thai pige og bill. passer . JEg fik hård massage, som jeg bad om, og hun kunne bare dette.Derefter hoppede hun op på mig, og gav mig en super oplevelse igen, hun snakker perfekt Engelsk og vil gerne snakke, men heller ikke for meget,. jeg bliver nok nød til besøge hende igen. ps der er mulighed for komme  ind via bagdør.

 

https://annoncelight.dk/showad/390091

 

 

Hvilken bagdør snakker vi om? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...