Hop til indhold

Recommended Posts

Har to gange i denne uge besøgt Emilia i Nørresundby. https://annoncelight.dk/showad/285926

Hun er en dejlig kvinde på 30 år, som jeg ej heller 120% kan afvise at være kommet i familie med i aften (kondomet sprang, hvilket medførte at jeg afleverede mine frø direkte i hende, aldrig noget jeg har prøvet før. Virkede til at være relativt lavkvalitet)

Hendes nødder er lækre og hun sætter pris på at blive klappet hårdt i måsen. Dog er billederne på annoncen en grov overdrivelse. Er maks en D-skål, ikke en G-skål+, som det ellers ser ud.

Stedet er fint og man kan selv vælge hvilke af de polske piger, man vil i seng med. Den jeg fravalgte, har nok i virkeligheden større bryster, omend klart falske.

Emilia har nogle meget store nipples, hvilket hun siger er en konsekvens af at have fået og ammet et barn som 16-årig.

Stedet: 7/10

Pigen: 6/10

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne være fedt med nogle flere anmeldelser af hende (fra nogle af de gamle her i gruppen), da jeg også synes hun ser lidt fræk ud....

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingdane68 skrev, for 8 timer siden:

Kunne være fedt med nogle flere anmeldelser af hende (fra nogle af de gamle her i gruppen), da jeg også synes hun ser lidt fræk ud....

Ja tak gerne - for på det seneste har pigerne på stedet været mere “køkkenmontør” hvor de har “låget” mere og “skuffet” ved mødes…. Sorry girls 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...