Hop til indhold

Recommended Posts

Hej jeg skal en  tur til Edinburgh og kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der har været der og kan anbefale frække steder eller hvordan det er med Glædespiger der? hvor kan man finde dem?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sokrates skrev, for 2 timer siden:

Du kan søge efter “sauna”. Det har en ganske anden betydning i Edinburgh end Finland. 

Det havde jeg fanget :-) Tænkte mere om nogen havde erfaring med et sted eller kendte sider som "annoncelight" eller steder hvor man kan finde sugarbabes eller lign.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været på Blair Street Sauna som er et simpelt og velfungerende. Du kommer ind og så er der  3 - 5 piger at vælge mellem. Du vælger en af damerne og går på hendes værelse i kælderen. Der er brusebad på værelserne. Udseende og alder varierer en del. Jeg havde en tur med en smuk blondine fra Letland på omkring 30 - 32 år og en ung sort (chubby) pige fra London på 22 - 23 år.  

Enjoy.

https://blairstreetsauna.org/

Del dette indlæg


Link til indlæg
greeneyes skrev, for 19 timer siden:

Jeg har været på Blair Street Sauna som er et simpelt og velfungerende. Du kommer ind og så er der  3 - 5 piger at vælge mellem. Du vælger en af damerne og går på hendes værelse i kælderen. Der er brusebad på værelserne. Udseende og alder varierer en del. Jeg havde en tur med en smuk blondine fra Letland på omkring 30 - 32 år og en ung sort (chubby) pige fra London på 22 - 23 år.  

Enjoy.

https://blairstreetsauna.org/

Hvordan var priserne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...