Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/385881

Jeg besøgte i dag Camila, en skønhed i Viby.

Aftalen blev hurtig bekræftet og jeg mødte op i god tid. 2 minutter før tiden, kiggede hun ud af vinduet, og vinkede til mig -  kontakten var skabt og jeg blev budt indenfor. En flot pige, der lignede billederne 100%. Modtaget med kys og kram. Det startede godt.

Efter et hurtigt bad fortsatte vi med gensidige kærtegn, kys og så var det sengen der kaldte. Hvad der derefter foregik, er mellem Camila og mig. Men mine ønsker og forventninger blev opfyldt til fulde. Et af mine til dato bedste besøg - det skal gentages 100%.

Hun kan varmt anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder til du virkelig har fået en af de bedre oplevelser, har sagt det før siger det igen. Der kan fandme være langt i mellem de gode oplevelser ofte bliver det til noget der bare skal overstås og billederne på annoncen ligner et fjernet aftryk af den pige som man bliver mødt af. Men en god GFE oplevelse som den du beskriver her er lige hvad jeg forventer af sådanne besøg, hun er i hvert fald komme i sigtekronet efter din anmeldelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tøsen ulla skrev, den 5.3.2024 at 20:16:

https://annoncelight.dk/showad/385881

Jeg besøgte i dag Camila, en skønhed i Viby.

Aftalen blev hurtig bekræftet og jeg mødte op i god tid. 2 minutter før tiden, kiggede hun ud af vinduet, og vinkede til mig -  kontakten var skabt og jeg blev budt indenfor. En flot pige, der lignede billederne 100%. Modtaget med kys og kram. Det startede godt.

Efter et hurtigt bad fortsatte vi med gensidige kærtegn, kys og så var det sengen der kaldte. Hvad der derefter foregik, er mellem Camila og mig. Men mine ønsker og forventninger blev opfyldt til fulde. Et af mine til dato bedste besøg - det skal gentages 100%.

Hun kan varmt anbefales.

Havde det ikke været for hendes aaaalen lange menukort, som næsten ingen ende vil tage, så havde jeg ringet for længe siden. Jeg orker bare ikke at alverdens ydelser koster ekstra. Der er vel ikke meget GFE i, at køre den slags menukort. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...