Hop til indhold

Recommended Posts

Var lige en tur her forbi i dag og besøge Hana.

https://annoncelight.dk/showad/396614

Det er hende, som der er på billederne - omend der er gået et par år siden fotos blev taget (her har @Swappie helt ret- men nevertheless - hun er sgu en flot pige med en dejlig krop :wub: Og sikke nogle bryster ... mumse :P

Jeg blev taget vel imod med et smil og guided indenfor. Tog lige et bad inden jeg kom op i sengen.

Hana spurgte, om jeg ville have hård eller blød massage - jeg valgte den hårde, da mine muskler trængte til en ordentlig tur - og det fik jeg da godt nok nok. Noget af det bedste massage jeg har fået længe. Det var faktisk så godt, at der gik en halv time af de 45 min med det - men så kunne jeg heller ikke vente længere. Resoluut vippede jeg Hana op på pinden - så nej, det franske fik jeg aldrig prøvet - og hold da helt k.... hvor var hun dejlig stram. Efter lidt cowboy måtte jeg lige tage den med udsigten til hendes nakke, vel vidende, at så holdt jeg ikke længe - og det holdt også stik.

Men alt i alt en rigtig positiv oplevelse. Og yes - tror jeg kommer igen - Hana siger, at hun er på stedet de næste par måneder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...