Hop til indhold
Cantona7

Thailand, Massage med happy ending

Recommended Posts

Hej vi skal afsted til Thailand om 1 måneds tid  for første gang 

Jeg sagde for sjov den ene dag herhjemme, at man sikkert kunne få en god thai massage, med Happy ending.

Mon ikke sagde konen ,du kan jo bare prøve sagde hun ,øhh a hvad sagde du ,sagde jeg til hende ,ja jeg mener ,det kan du jo bare prøve ,så du får det prøvet her i livet .

Hun vil ikke have jeg kommer i munden på hende og ej heller sluge .

Så mit spørgsmål går på om det er muligt at finde en god gang massage med Happy end ,jeg er ikke ude efter at skulle knalde .

Vi skal til Bangkok,Khao Lak ,Ao Nang .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cantona7 skrev, for 15 minutter siden:

Hej vi skal afsted til Thailand om 1 måneds tid  for første gang 

Jeg sagde for sjov den ene dag herhjemme, at man sikkert kunne få en god thai massage, med Happy ending.

Mon ikke sagde konen ,du kan jo bare prøve sagde hun ,øhh a hvad sagde du ,sagde jeg til hende ,ja jeg mener ,det kan du jo bare prøve ,så du får det prøvet her i livet .

Hun vil ikke have jeg kommer i munden på hende og ej heller sluge .

Så mit spørgsmål går på om det er muligt at finde en god gang massage med Happy end ,jeg er ikke ude efter at skulle knalde .

Vi skal til Bangkok,Khao Lak ,Ao Nang .

;) hahaha 

altså du vil kan få det tilbudt selvom din kone ligger ved siden af kun adskilt at et let forhæng 

BJ - HJ  eller en let ride tur  :) 

så svaret er et rungende JA - du kan få det hele prøvet 

 pas nu på du ikke får smag for det  -   for listen er lang af dem som tog til thailand i 14 dage med konen og kom tilbage 6 mdr senere som single ;)hehe

 

og der er også noget for konen - Beach Boys er ikke kun et boyband fra usa :) haha

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cantona7 skrev, for 2 timer siden:

Hun vil ikke have jeg kommer i munden på hende og ej heller sluge

Der skyldes manglende opdragelse...... se at få hende lært at sådan skal det være, selvfølgelig skal hun sluge klatten! B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 7 minutter siden:

Der skyldes manglende opdragelse...... se at få hende lært at sådan skal det være, selvfølgelig skal hun sluge klatten! B)

Men det er dæleme svært at få hende til at sluge, hvis ikke man må komme i munden på hende. Så må man jo sprøjte i en sovse- spise- eller teske, afhængigt af, hvor længe man har gået og så få hende til at sluge det derefter ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg giver Peter C. ret. Det er svært at undgå. Måske hvis man går på de store "fine" steder på hotellerne eller noget i den stil, så kan det det være man ikke får tilbudt noget, men alle andre steder er der som minimum et hj man kan få. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Titommeren skrev, for 1 time siden:

Men det er dæleme svært at få hende til at sluge, hvis ikke man må komme i munden på hende. Så må man jo sprøjte i en sovse- spise- eller teske, afhængigt af, hvor længe man har gået og så få hende til at sluge det derefter ;)

Du må nok selv gå foran ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cantona7 skrev, for 4 timer siden:

om det er muligt at finde en god gang massage med Happy end ,jeg er ikke ude efter at skulle knalde .

Vil foreslå jer at finde et sted, hvor I begge kan få happy ending samtidigt. Evt. kan du jo spørge konen om ikke hun har lyst til at prøve en ladyboy ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været en del steder i Thailand og fået massage, men aldrig fået tilbudt noget ekstra :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Titommeren skrev, den 5.3.2024 at 20:53:

Men det er dæleme svært at få hende til at sluge, hvis ikke man må komme i munden på hende.

Det er nok letter at få tilgivelse end lov.......... det kan jo smutte for selv den bedste, så fyr bare kanonen af og sig det var et uheld :ph34r: hun bliver sikret så glad for få klatten i munden, at hun sluger med velbehag :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, den 15.4.2024 at 00:22:

 hun bliver sikret så glad for få klatten i munden, at hun sluger med velbehag

Det er sjældent at de sluger - men hav noget serviet eller køkkenrulle parat, de kan spytte ud i - så er chancen større for at de også vil gøre det næste gang ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...