Hop til indhold
jespet

New! Klaudia Fetish! New! Mega Big Titts! 85 KK!!

Recommended Posts

jeg mente nu mere at annoncen som sådan så ægte nok ud, at der er fyld i brysterne gør ikke mig noget, nærmest tværtimod :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er ægte nok, men brysterne er ikke ægte, og billederne er mindst 10 år gamle. Jeg har besøgt hende et par gange i Østrig før corona. Allerede dengang var billederne gamle, men dog vellignende. I annoncen er et link til hendes website, hvor man kan se hvor hun ellers huserer.

Hun kan være noget humør syg, men rammer man en god dag, er hun med på stortset hvad somhelst. Dog ikke en masse chat på SMS og whatsapp, og brænder man hende af eller aflyser med kort varsel behøver man ikke forsøge at få en ny aftale senere på dagen eller dagen efter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været forbi nu og min oplevelse af brysterne er faktisk at de er ægte nok. Kæmpe flødepatter. 
Men jeg indrømmer at ser hjulpne ud på billederne, så det er sgu lidt underligt. Anyways. 
Jeg havde en rigtig god oplevelse. Lidt oppe i årene, men med på alt det sjove. Er man til kæmpe kæmpe bryster er det bare afsted!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...