Hop til indhold

New! Klaudia Fetish! New! Mega Big Titts! 85 KK!!

Featured Replies

Skrevet
  • Author

jeg mente nu mere at annoncen som sådan så ægte nok ud, at der er fyld i brysterne gør ikke mig noget, nærmest tværtimod :-)

Skrevet

Hun er ægte nok, men brysterne er ikke ægte, og billederne er mindst 10 år gamle. Jeg har besøgt hende et par gange i Østrig før corona. Allerede dengang var billederne gamle, men dog vellignende. I annoncen er et link til hendes website, hvor man kan se hvor hun ellers huserer.

Hun kan være noget humør syg, men rammer man en god dag, er hun med på stortset hvad somhelst. Dog ikke en masse chat på SMS og whatsapp, og brænder man hende af eller aflyser med kort varsel behøver man ikke forsøge at få en ny aftale senere på dagen eller dagen efter.

Skrevet
  • Author

Jeg har været forbi nu og min oplevelse af brysterne er faktisk at de er ægte nok. Kæmpe flødepatter. 
Men jeg indrømmer at ser hjulpne ud på billederne, så det er sgu lidt underligt. Anyways. 
Jeg havde en rigtig god oplevelse. Lidt oppe i årene, men med på alt det sjove. Er man til kæmpe kæmpe bryster er det bare afsted!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.