Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg ved godt hun er anmeldt før, men jeg syntes hun fortjener en mere.. 

jeg havde bestilt 45 min mandag aften kl 19
skulle ringe og bekræfte kl 18 hvor jeg fik adressen . Et ok diskret sted i Nørresundby , med gode parkerings muligheder . Stedet var et lille hyggeligt hus, hvor kun hun var i. Noget skønnere end de opgange man skal lukkes ind i og møder div naboer på vej ud og ind.

blev modtaget af Dinna i høje hæle, en lille gennemsigtig ting over det frække undertøj ,         
lækker med lækker på .

vi gik ovenpå, smed tøjet og jeg fik stående et  fantastisk blowjob. Smed os på sengen i en 69’er hun smager fantastisk . På med kondomet , sex i div stillinger hvorefter jeg kom på hendes bryster , og hun gjorde rent efter sig. Til sidst lå vi og hygge kyssede lidt og talte om løst og fast .

Hun er indlevende , sød, sexet som bare fanden og meget berørings venlig, både fisse og Silikonebrysterne ..

Hun er i mine øjne en drømme GP’er

https://annoncelight.dk/showad/299050

Sted 8/10

pigen10/10

sex 10/10

kommer jeg igen, det vil jeg love jeg gør, hver eneste gang hun rammer Dobbelt A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt sjov anmeldelse, da hun jo ligner en på 60+ Det er der selvfølgelig ikke noget galt i, men at give 10/10 ud fra de billeder, virker lidt overdrevet. Men igen, hver mand sin smag... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingdane68 skrev, for 12 minutter siden:

Lidt sjov anmeldelse, da hun jo ligner en på 60+ Det er der selvfølgelig ikke noget galt i, men at give 10/10 ud fra de billeder, virker lidt overdrevet. Men igen, hver mand sin smag... :)

Jeg er sku ikke enig i hun ligner en på 60,.. Syntes hun er møglækker .. Jeg var dog måske lidt påvirket af hendes lyst..så måske 9/10 ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bertil68 skrev, for 3 timer siden:

Jeg er sku ikke enig i hun ligner en på 60,.. Syntes hun er møglækker .. Jeg var dog måske lidt påvirket af hendes lyst..så måske 9/10 ..

Hvor gammel vil du så skyde på at hun er? 58?

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDaddiz skrev, for 5 timer siden:

Hvor gammel vil du så skyde på at hun er? 58?

Tjaa det jo svært .. 55 måske , det ville være mit bud. Men der flere der siger det ikke er rigtigt . Altså de billeder hun har passer ret godt . Slank med kæmpe silikone bryster . Ansigtet er uden rynker osv… Så hun er jo nok hjulpet på vej kirurgisk . Men som sagt jeg syntes hun er pivfræk og dejlig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nordjyskfyr skrev, for 35 minutter siden:

Kæft hun ser dejlig ud :-) sutter hun uden og tilbyder hun CIM?

 

Hun sutter uden , ..og det gør hun godt, rigtigt godt . CIM ved jeg , ikke tror det.. jeg kom ud over hendes bryster,  og så suttede hun Tryllestaven ren bagefter 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...