Hop til indhold
Eromon

Luca hos Cassiopeiastars

Recommended Posts

Jeg har besøgt Luca en gang før (min anmeldelse fra den gang kan ses på hendes profil på deres hjemmeside)

 

http://cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=520

 

Det er ca 3 år siden jeg besøgte hende første gang og som jeg sagde til hende denne gang, så var det et bevidst valg, da jeg var bange for at blive afhængig af hende (forelsket i hende).

 

Jeg oplever Luca som meget ærlig og ægte. Jeg havde booket tid hos hende og sagt at jeg havde besøgt hende før, men hun forsøgte ikke at lade som om hun kunne huske mig eller den slags.

 

Beskrivelsen på deres hjemmeside passer i mine øjne meget godt. Måske hun vejer lidt mere og er lidt ældre, men det betød intet for min oplevelse. Tror også hendes bryster er større end det der står. 

 

Luca er til dato den bedste prof. pige jeg har været sammen med! Hun er nærværende, kysser, krammer, nusser og er samtidig sød at snakke med. Hun giver god fransk og er meget opmærksom på hvad jeg godt kan lide i sengen. 

 

Jeg bestilte en halvtime og udvidede med et ekstra kvarter undervejs. 

 

Jeg kommer nok ikke til at besøge hende igen pga. den risiko jeg nævnte i starten, men jeg kan på det varmeste anbefale hende til alle der er glad for en god kæresteoplevelse med en rigtig sød pige med store naturlige bryster. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...