Hop til indhold

Perle i Slagelse - Dejlig oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde i dag den store fornøjelse at stifte bekendtskab med den underskønne Perle i Slagelse

Link: https://annoncelight.dk/showad/388708

Jeg fik bestilt en lille halv time hos perle. Kommunikationen var nem og stedet var nemt at finde. Hvis man er vant til at købe sex i Slagelse området kender man sikkert adressen i det østlige Slagelse.

Jeg gik op til døren og blev mødt af en blond MILF, hvor billederne fra annoncen stemmer ganske godt overens med det der bliver præsenteret. Desværre har Perle ikke særlig mange ansigtsbilleder, og det ærgerligt, for det er helt klart har hun har en af styrker. - Hun har det smukkeste, ungdommelige ansigt med et par lysende blå øjne der udstråler en venlighed og imødekommenhed som man sjældent ser.

Nå, men ind det gik, jeg blev ledt ned i noget der mest af alt var et SM rum, hvor Perle dog forsikrede at det ikke var noget der skulle tages i brug, hun kunne bare godt lide rummet for hvad det er, og her kan jeg da kun være enig. Pengene blev overleveret og næsten i samme sætning blev jeg bedt om at smide jakken. Jeg er noget rusten ud i denne disciplin med at besøge GP så noget nølende begyndte jeg at tage resten af tøjet af. Perle var meget fisk og kommenterede at undersvenden her havde for meget tøj på og det ville blive et noget tørt blow hvis det skulle foregå med underdrengene på.

Selve akten vil jeg ikke gå så meget i detaljer med. Perle sutter godt pik og hun er lækkert våd. Hun har en dejlig fisse der smager af det en fisse skal smage af, nemlig at den er ren og velplejet. Da kondomet kom på døde den ligesom for mig, jeg ved sku ikke helt hvad der skete, men Perle forsøgte efter bedste beskub at få gang i lillemanden igen. Intet hjalp! sjoveren var gået i strejke.
Det er selvfølgelig ærgerligt når man havde regnet med at kneppe hende til hun kravlede op ad væggen, men her viser det sig at Perle er skide god til at situationen ikke skal blive akavet så vi begyndte at snakke om løst og fast, jeg fik lov til at pille lidt ved den lækre lille krop og ja så var jeg glad.

Jeg syntes det var en skide god oplevelse og jeg tager gerne på besøg hos Perle igen. 

Helt klart en anbefaling fra mig :)

Skrevet

Har også været nysgerrig på perle flere gange. Men jeg kunne godt tænke mig at vide, og det er uden at være fordømmende, har gik et at på maven? Det er nemlig ikke ligger mig og nogle af billederne kunne godt antyde det.

• 2 months later...
Skrevet

Havde fornøjelsen af at møde Perle for nogle måneder siden. Jeg kan tilslutte mig SP4220 beskrivelse af hende idet jeg dog synes det også er værd at bemærke hendes smukke lange lyse hår.  Efter en god optakt, hvor jeg synes vi begge fik gejlet hinanden godt op (hun brugte i hvert fald ikke smøreolie fra tube da vi gik til anden akt) sluttede vi med en lille håndfuld stillinger, hvor kapitulationen indtraf da Perle i forceret tempo red mig. Hendes slanke krop, strittende ungpigebryster, drillende smil og bølge af lyst hår fik min fulde anerkendelse til sidste dråbe. 

Hun er bestemt et genbesøg værd, hvis man kommer på de kanter, men egentlig også værd at køre efter :rolleyes:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.