Hop til indhold
Sommer79

Valerie En Massage Frækkert i Aalborg

Recommended Posts

Puha...  Ej den kan godt tåle en PUHA mere...
Med andre ord WAUW.... Jeg er efterhånden en ret befaren herre indenfor den såkaldte Tantra/Erotisk massage disiplin.
Valerie gør det virkeligt godt... Først en lækker massage af bagsiden med små strejf af lillemanden.. Ikke tit.. Ikke hele tiden.. Men nok til man forbliver i en sitrende spændings liderlighed.
"Turn Arround" hviskes der... og SÅ skal jeg ellers nok lige love for at samtlige evner for at opføre sig pænt og indenfor rammerne bliver sat på prøve.
Jeg har aldrig... ALDRIG oplevet en massage pige udøve en så pirrende frontsidemassage uden direkte at hive i banditten hele tiden. Men jeg lå men en evig følelse af at hun havde ligeså meget lyst at kneppe mig i smadder som jeg havde lyst til at kneppe hende til jeg fik hjertestop. Se DET er fandenmer en professionel. LOVE IT
Jeg kom måske til at overskride grænserne en lille bitte smule under den frække massage og et par fingre gled muligvis op i det aller helligste. Og shit en stram LILLE fifi. NØJ jeg bliver simpelthen nødt til at vende tilbage og se om den kan tage en stor og dunkende pik.. For kan den det.. Så bliver jeg malket til der ikke hænger andet end løst hud på mine knogler..
(og HELT mellem bare os.... så kom jeg til at spørge hvad det skulle koste ekstra bare lige at få lov at smage hendes safter, og det gjorde vi så.... labbe labbe en lækker lille mis...)
DEN er jeg langt fra færdig med...
Hun er her en 5 dage mere så kig endelig forbi....
Bare ikke der hvor jeg skal......

https://annoncelight.dk/showad/395211

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen.

Lyder virkelig interessant...  :)

Hvordan var engelsk-kundskaberne? Jeg synes det går lidt trægt på SMS.

/ Western.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...