Hop til indhold
Jasmin

Et nummer i rækken vs en pigen husker *gg*

Recommended Posts

Guest Sisse

Jeg har engangs gummihandsker...

skal vi lege håndlege igennem længere tid af mere voldsom karakter foretrækker jeg disse bruges. Min erfaring er at jeg får færre skader ved voldsom leg af den karakter...

men der hvor de primært bruges er ved anale lege til ham. Jeg har vederstykkeligt lange negle som bedtemt ikke er rare at få op i handskerummet uden beskyttelse.. og jeg oplever ofte at de er med til at få fyren til at slappe af..

ved nogle piger bruger at tage et kondom på fingeren. Jeg syntes dare det begrænser mig og min mulighed for at udforske. Derfor handsken.

Jeg forklarer altid mine gæster der gerne vil at vi leger i den boldgade at jeg bruger disse. Og hvorfor. Jeg beder ikke blot folk stille sig på alle 4 også finder jeg handsken frem i bedste lufthavns tolder stil.... lool

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har engangs gummihandsker...

skal vi lege håndlege igennem længere tid af mere voldsom karakter foretrækker jeg disse bruges. Min erfaring er at jeg får færre skader ved voldsom leg af den karakter...

men der hvor de primært bruges er ved anale lege til ham. Jeg har vederstykkeligt lange negle som bedtemt ikke er rare at få op i handskerummet uden beskyttelse.. og jeg oplever ofte at de er med til at få fyren til at slappe af..

ved nogle piger bruger at tage et kondom på fingeren. Jeg syntes dare det begrænser mig og min mulighed for at udforske. Derfor handsken.

Jeg forklarer altid mine gæster der gerne vil at vi leger i den boldgade at jeg bruger disse. Og hvorfor. Jeg beder ikke blot folk stille sig på alle 4 også finder jeg handsken frem i bedste lufthavns tolder stil.... lool

Tak for den griner...

Og det mentale billede ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...