Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har haft fornøjelsen af at besøge ANAis igen, Hendes blide og sensuelle berøringer sender mig ind i en dyb tilstand af afslapning og velvære. Hendes store bryster og smidige krop skabte en intim og nærværende atmosfære, Body to body-delen af massagen er simpelthen fantastisk. Hendes bløde hud mod min, glidende og gnidende i perfekt harmoni efterfulgt af en tiltrængt afslutning var lige hvad jeg havde brug for.

Jeg kan varmt anbefale Anais

https://annoncelight.dk/showad/341309

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dso skrev, for 2 timer siden:

Jeg har haft fornøjelsen af at besøge ANAis igen, Hendes blide og sensuelle berøringer sender mig ind i en dyb tilstand af afslapning og velvære. Hendes store bryster og smidige krop skabte en intim og nærværende atmosfære, Body to body-delen af massagen er simpelthen fantastisk. Hendes bløde hud mod min, glidende og gnidende i perfekt harmoni efterfulgt af en tiltrængt afslutning var lige hvad jeg havde brug for.

Jeg kan varmt anbefale Anais

https://annoncelight.dk/showad/341309

Jeg vil SÅ gerne men det er noget af en tur fra Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
pebber skrev, for 3 timer siden:

Hvilken form for afslutning fik du 

Hun tilbyder kun HJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man vælger at besøge Anais, tilvælger man en dejlig sød og varm personlighed som giver een den lækreste oplevelse. 

Hun formår at skabe en stemning som er helt unik. For mig er det en fantastisk univers - som skal nydes med passende mellemrum så det forbliver den helt specielle oplevelse :)   

Tak til Anais for alt det hun giver <3

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...