Hop til indhold

Et vidunderligt besøg hos Simone Skye

Featured Replies

Skrevet

Jeg fik endelig kalenderen til at gå op med et besøg hos Simone Skye hos Seduction Girls.

Da jeg er ny i denne verden, har jeg aldrig været derhenne før. Men det er et superfint sted, hvor man sagtens kan komme uden at være bange for at ligge på en beskidt madras eller lignende.

Simone kom ind til mig. Sikken et dejligt smil hun kom med. Sød og nærværende fra første sekund. Hun fornemmede hurtigt min lyst til hendes bryster. Hendes måde at stille sig helt op foran mig, imens hun tog et bryst ud, som jeg kunne kysse, imens hun nussede mig i håret, var bare den perfekte start.

Uden at gå for meget i detaljer kan jeg sige, at hun var supergod til at mærke, hvordan legen skulle foregå. Hun var så meget til stede i det hele. Hun virker virkelig til at nyde hendes ny bibeskæftigelse!

Hun smagte vidunderligt. Hun kysser godt og holder sig ikke tilbage. Hun er virkelig stram, hvilket var tæt på at blive lidt et problem, da jeg i forvejen var supertændt af hende ;) Og så er de bryster bare skabt som Guds største gave til menneskeheden.

Pas rigtig godt på hende. Hun er en total sexbombe, som ikke må blive træt af branchen for hurtigt!

Kommer jeg igen? Kan slet ikke vente…!!!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.