JenniferRomantica 18190 Skrevet 7. Marts, 2024 (edited) Trylledejen skrev, for 56 minutter siden: Tak for alle de hjælpsomme svar. Jeg har et nyt spørgsmål. Mange af GP’erne putter ‘Party Girl’ i deres annoncer uden at bruge dem i en sætning. Det læses lidt underligt. Er der nogen særlig mening bag det? Enten tager de stoffer med deres gæster, hvis gæsterne ønsker det, og ellers så de med på at drikke osv.. Redigeret 7. Marts, 2024 af JenniferRomantica 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
En gang til 58 Skrevet 14. Marts, 2024 Trylledejen skrev, den 4.3.2024 at 20:09: Jeg er ret ny til hele det her med købesex så jeg håber på at I måske vil hjælpe mig lidt på vej. Jeg er ca. 40 år gammel, har en god dunk og hår på ryggen - men er derudover en forholdsvis nydelig mand - hvis jeg selv skal sige det. Jeg kan godt være lidt bekymret for at GP’erne ikke er så vilde med mit udseende når først tøjet kommer af. De GP’er som specifikt frabeder sig henvendelser fra overvægtige mænd tager jeg selvfølgelig ikke kontakt til. Hvis nogle af jer har en lignende fysik, er det så jeres erfaring at det er bedst at beskrive sig selv inden mødet? Eller er de fleste GP’er fløjtende ligeglade så længe man er høflig, respektfuld og begejstret for at være i deres selskab? ved ikke om du er sprunget ud i det :), hvis jeg dig ville jeg starte med besøg hos en med gode anmeldelser :), tror selv jeg gerne ville have startet med god massage med mere hos en Thai. Hvis du møder ren og pæn op og opfører dig som en gentleman - tænker jeg du vil få en rigtig god oplevelse hos de fleste 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 676 Skrevet 14. Marts, 2024 Jeg har ikke bare dunken og kropsbehåring, men osse alderen imod mig. Jeg skriver altid at jeg er gammel og overvægtig, og kun en enkelt gang har det uden et ord afsluttet samtalen, med en thai. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CPHX 124 Skrevet 1. December, 2024 Trylledejen skrev, den 4.3.2024 at 20:09: Jeg er ret ny til hele det her med købesex så jeg håber på at I måske vil hjælpe mig lidt på vej. Hej igen Jeg fik lige genlæst dit skriv og blev helt nysgerrig på, om du fik gjort noget ud af det? Og hvordan din oplevelse i så fald blev? Hvis det overhovedet er noget, du ønsker at dele 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trylledejen 9 Skrevet 19. Maj CPHX skrev, den 1.12.2024 at 22:59: Hej igen Jeg fik lige genlæst dit skriv og blev helt nysgerrig på, om du fik gjort noget ud af det? Og hvordan din oplevelse i så fald blev? Hvis det overhovedet er noget, du ønsker at dele Det gjorde jeg. Jeg valgte at besøge Jenny i Ejby til en omgang Thai massage. Det var en super god oplevelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg