Hop til indhold
thehunter

Kira på/ved Snorresvej i Odense - Useriøs og spild af tid

Recommended Posts

Efter en lang dag med møder, besluttede jeg at jeg ville starte weekenden med fuld brag. Jeg bestilte tid hos Kira i Odensen på Fyn.

https://annoncelight.dk/annonce/102047/saa-er-jeg-tilbage-o

 

Da jeg i starten af Januar kørte forgæves ud til en anden, fik jeg bekræftet tidspunktet og aftalen 3 gange i løbet af dagen, eller dvs 4 gange, for hun bekræftede den 10 minutter før, men mere om det senere. Kl 21.30 skulle jeg være på Snorresvej i Odense, og herefter ville jeg få husnummeret. Jeg gjorde hende opmærksom på, at jeg skulle køre ca 2 timer, og det derfor var vigtigt, at vi havde en aftale, og det bekræftede hun.

Men igen igen blev jeg brændt af på den totalt ufede måde af en pige, som åbenbart ikke har en almindelig opdragelse. Alle piger klager over, at nogle mænd ikke dukker op, men er pigerne selv bedre, spørger jeg.

 

Jeg gik i bad og gjorde mig klar, og jeg kørte i ekstra god tid, da jeg selv hader mennesker der kommer senere end aftalt. Kl ca 21.05 skriver jeg til Kira, at jeg er der om 10 minutter, og om jeg ikke kan få adressen, så jeg kan få bilen parkeret. Hun svarer, at jeg får den, når jeg er på Snorresvej, og beder mig trække tiden ca 15 minutter, så det passer med aftalen. Fint nok tænker jeg.

Kl 21.15 holder jeg så på Snorresvej i Odense, hvor jeg igen skriver, om jeg ikke kan få nummeret, så jeg kan parkerer bilen. Det er virkelig koldt, så jeg ville ikke gå fra den ene ende af vejen til den anden, hvis dette kunne undgås.

Hun svarer, at jeg får det om lidt. Fint nok tænker jeg, og holder ind til siden.

Jeg venter og skriver lidt med Kira, og hun svarer, jeg citerer "2 min jeg snakker lige i tlf". 2 minutter venter man da gerne, og jeg sad og ventede. Denne besked kom kl 21.23, og det var så sidste gang, at jeg hørte noget som helst fra hende.

Kl ca 21.40 spørger jeg, om hun er klar, men intet svar, og her er vi 10 minutter over den aftalte tid. Kl 21.45 ringer jeg, og den ringer bare ud. Jeg skriver igen. Ringer kl 21.50 og den ringer igen bare ud. Jeg skriver, at det her er useriøst, og resultatet af dette er, at hun slukker mobilen. Dvs ingen kontakt. Jeg venter yderligere, men kl 22.10 forlader jeg vejen og vender næsen hjem af. Skuffet over at været blevet brændt af endnu engang på blot en måned.

Var der sket noget, kunne hun bare have sagt det, og så havde jeg fuld forståelse for det. Men at lade andre mennesker sidde og vente i næsten en time og holde dem for nar på denne måde, det er latterligt. Hun svarede endda hurtigt indtil 7 minutter før den aftalte tid.

 

Det var på grund af denne gode anmeldelse, at jeg valgte hende. '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

 

Men det fortryder jeg inderligt nu. Hun er spild af tid og totalt useriøs. Hun har ikke engang svaret op min sidste sms, hvor jeg spurgte om der var sket noget.

 

Et nyt år og et nyt lavt service niveau, det er hvad hun bidrager med. At hun så er tilbage, det er vel irrelevant, hvis hun alligevel brænder folk af og ikke har respekt for andres tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Odense igår, og derfor testede jeg lige, om ovenstående skyldes nogle uheldige omstændigheder. Igen let at lave en aftale, men hun er umulig at få fat i, når aftale skal overholdes. Igen spild af tid, der kørte jeg heldigvis kun 500 meter forgæves. 

Hun skrev dog efter 3 timer, at der var noget galt med hendes mobil og en masse udenoms snak, men jeg tror ikke på det. 2 gange at brænde den samme af, det er bare dårlig stil og ikke en tilfældighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Drøn irriterende - specielt når man gerne kører 2 t for en hyggestund og er opsat, nederen....

 

Totalt uforståeligt at hun ikke bare aflyser..... så ved man da trods alt hvor man står.

 

Op på hesten igen - der er heldigvis mange andre, som er seriøse....

 

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...