Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/397261

Lige hjemvendt fra thailand tur. Så kunne ikke vente. Fandt ud af at der var kommet en ny til Fredericia. Nemlig Anny. Fik bestilt en tid og var meget spændt hvad hun var for en. 

Hun modtog mig med et stort dejligt smil. Hun har et dejligt humør og vi grinte en del. 

Sprang massagen over. Hun kysser vildt dejligt og hold op jeg nød det. Det går jo lige i underlivet. Slikkede hende og hun nød det meget. Giver et godt blowjob.  

Sluttede af med sex og da jeg var ved at komme trak jeg mig ud og fjernede kondomet. Så det blev blowjob for resten af tiden. Kom i munden på hende. Hun sluger ikke. Men det er ok med mig. 

En fantastisk time var ovre. Jeg nød hende meget. Hun er ikke særlig høj. Har naturlige bryster.  Og et humør der holder gang i en. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været forbi denne lille dame, hun er godt nok ikke ret stor, mit skud er 150 cm. Naturlige bryster og lidt slapt maveskind som andre damer på hendes alder (mit bedste bud +/-50 år). Hun er rigtig sød og imødekomne og gav mig en rigtig god behandling.

især blow hvor hun mange gange gik helt dybt, det var lækkert. Vi kom hele vejen rundt med stillinger og hun tager godt imod. Sluttede af med kombineret blow/hånd indtil jeg eksploderede.

plejer normalt at besøge yngre thaipiger, pånær nogle enkelte undtagelser, men her fik jeg en fin behandling.

nu er der mange piger rundt omkring, men vil da ikke afvise jeg kommer tilbage igen. De billeder der er af hende med tøj på, de viser altså ikke at hun faktisk er pænere end de billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så måtte jeg afsted igen. Fik aftalt 60 min. 
Dejlig velkomst med tungekys. 
Hun ville gerne starte med massage. Men det var jeg ikke kommet for. Gav hende kys på hele kroppen for at slutte i missen. Så slappede hun af og jeg nød det med at slikke. Så blev det til blowjob. Hun tog den helt til roden. 
hun gør det godt. Lige som jeg vil have det. 
På med gummiet og så kørte vi løs. Tilpas med ophidsende lyde, og lige før jeg kom , af med kondomet og så var det handjob indtil jeg kom ud over hendes dejlige små bryster.  
Når nu Bee og Tukta ikke er der er hun en god erstatning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så måtte jeg tilbage igen. Ankom lidt for tidligt og Anny var ude og handle. Men så fik jeg hilst på den nye pige, Leeya. Lille smuk pige, hende må jeg tilbage til en dag. 
Da Anny kom startede det ud med et dejligt tungekys. Elsker hendes kys. Fik tilbudt massage men som de andre gange nej tak det grinte hun af. For så vidste hun hvad jeg kom for. 
Kom rundt med 69, blow og dejlig sex. 
Vi grinte en del, dejligt afslappende. Så kører det hele bedre. 
For tiden er hun min favorit. Kan kun anbefale hende.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ennig  med dig, hun er glad og god.  Aftalte 1 time med halv massage og halv sex. Hun kan faktisk rigtig godt massere og det er bare dejlig.  Sex delen er hun berøringsvænlig og nærværende. Kommer helt sikkert tilbage. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var også lige forbi igen i en time. Startede med massage 15-20 min som jeg havde bedt om, inden jeg vendte mig og vi kom til det sjove. Hun er rigtig rigtig god til at tage den dybt, så fik masser af blow, rimning og sex, og afsluttede igen med dybt blow hvor jeg var ved at komme dybt i halsen på hende, men hun nåede næsten ;-) at trække sig tilbage, resten kom ud over mig selv.

dejligt besøg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...