Hop til indhold

Recommended Posts

Hvad er status med Fredericia pt., kan se at Lucky & Lita annonce er lukket ned?
 

Har brug for et sted med 2 piger - nogen anbefaleringer ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er jo 2 andre piger på adr.

det er jo ikke alle puger som er i DK i 3 år, som Tukta var

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 17 timer siden:

Der er jo 2 andre piger på adr.

det er jo ikke alle puger som er i DK i 3 år, som Tukta var

Der skulle have stået piger. Mange piger er samme sted en måned eller lign. Så tager de videre til en anden landsdel, eller hjem igen, hvis indtjening ikke har været så god som de håbede på.

Mr1time skrev, for 5 timer siden:

Nej det er 2 lidt ældre damer, den ene hedder Nadia, hvis du søger på AL

jeg tager på besøg i morgen, mit gæt var bare at de var ældre end de plejer at være på den adr. Men det finder jeg ud af i morgen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der, vil mene de begge er 45+ år. Søde piger, ret jævn oplevelse. Har besøgt den ene da hun var på Fyn, syntes at hun er blevet lidt rund(Nadia). Kunne godt besøge dem igen, men syntes stedet er lidt nusset og kunne høre telefonsnak under det meste af seancen. Nadia var der alene sidste uge, FP 30 er massage 25 min og  sex 5 min. Anny er dog klar på kun sex og man må skyde kanonen af i munden. 
Men søde og venlige begge to. 
Vil ikk gi karaktere, da vi jo alle har forskellige forventninger. Priserne er fornuftige for en fattig fisker. Haha. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...