Hop til indhold

Recommended Posts

Tænker hun hedder noget med b. Hun er der hver dag. Massagen er faktisk ganske behagelig, et lille stykke af krop og ben ad gangen. Ingen pirring eller noget der ligner. Forvent kun massage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TaunusDK skrev, for 21 timer siden:

Er her nogen som kender navnet på massøren i blå kjole (hvis man nu skal spørge efter en bestemt)?

Nogen erfaringer?

https://annoncelight.dk/showad/291124

Hvis jeg skal have en bestemt ud fra billeder på deres profil, og jeg ikke kender deres navn, så tager jeg gerne et billede fra hjemmesiden og vedhæfter i min sms, det plejer at gå fint og uden brok 

Del dette indlæg


Link til indlæg
VildMedThai skrev, den 5.3.2024 at 08:11:

Hvis jeg skal have en bestemt ud fra billeder på deres profil, og jeg ikke kender deres navn, så tager jeg gerne et billede fra hjemmesiden og vedhæfter i min sms, det plejer at gå fint og uden brok 

Smart ide med et vedhæftet foto, bare husk ikke for meget tekst, det er ikke lige noget de fleste thai er gode til at besvare. Jeg har genbesøgt thaitip og hun hedder anong og ikke som jeg skrev før noget med b. Men det var tæt på. Dejlig dame med en skøn naturlighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...