Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Tænker hun hedder noget med b. Hun er der hver dag. Massagen er faktisk ganske behagelig, et lille stykke af krop og ben ad gangen. Ingen pirring eller noget der ligner. Forvent kun massage. 

Skrevet
TaunusDK skrev, for 21 timer siden:

Er her nogen som kender navnet på massøren i blå kjole (hvis man nu skal spørge efter en bestemt)?

Nogen erfaringer?

https://annoncelight.dk/showad/291124

Hvis jeg skal have en bestemt ud fra billeder på deres profil, og jeg ikke kender deres navn, så tager jeg gerne et billede fra hjemmesiden og vedhæfter i min sms, det plejer at gå fint og uden brok 

• 2 weeks later...
Skrevet
VildMedThai skrev, den 5.3.2024 at 08:11:

Hvis jeg skal have en bestemt ud fra billeder på deres profil, og jeg ikke kender deres navn, så tager jeg gerne et billede fra hjemmesiden og vedhæfter i min sms, det plejer at gå fint og uden brok 

Smart ide med et vedhæftet foto, bare husk ikke for meget tekst, det er ikke lige noget de fleste thai er gode til at besvare. Jeg har genbesøgt thaitip og hun hedder anong og ikke som jeg skrev før noget med b. Men det var tæt på. Dejlig dame med en skøn naturlighed.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.