Hop til indhold

Manuela - Gym Fit latina nu i Aarhus

Featured Replies

Skrevet
ChoosyVery skrev, 1 time siden:

Jeg nåede ikke at besøge hende inden hun rykkede til Aarhus, men det lyder lovende: 

https://annoncelight.dk/showad/397344

Kan nogen bekræfte at man møder pigen på billederne og at hun virkelig er "Gym Fit"?

Det er vel ikke tilfældigt, at "Gym Fit" rimer på "Nykredit", for det er sandsynligvis der man ender med at skulle låne, inden man bliver færdig med at bestille fra hendes laaaaaaaange liste af ekstra ydelser. Jeg har aldrig fattet hvordan man - midt i akten - holder styr på, eller får krydset af, hvor langt man er nået af listen, eller om hvilke af ønskerne man stadig har tilbage at nå. Og hvornår han man fået "nok" prostata massage?? Og hvad nu, hvis der er gået 50 min og der stadig er 2-3 ønsker der ikke er blevet opfyldt? Har man bare flere stopure i gang ad gangen?Jeg kender mig selv godt nok til at vide, at jeg nemt kommer til at leve mig ind i en "elskovs-rus", og kun tænker med det ene hoved. Så kan jeg skutte holde rede i sådan et regnskab...:D

Skrevet
  • Author

Vi har vist en meget forskellig tilgang til sagen, @Napoleon69  :-)- alt jeg har brug for står i hendes prisliste således:

Prices for only sex incl sex & oral with condom, licking me, 69, positions 
15minutes 600  30minutes 800 45 minuts 1100 60 minuts 1500

Men sagen er jo stadig, om det så også er hende på billederne man møder - stadig ingen erfaringer med dette?

Skrevet
ChoosyVery skrev, for 4 timer siden:

Vi har vist en meget forskellig tilgang til sagen, @Napoleon69  :-)- alt jeg har brug for står i hendes prisliste således:

Prices for only sex incl sex & oral with condom, licking me, 69, positions 
15minutes 600  30minutes 800 45 minuts 1100 60 minuts 1500

Men sagen er jo stadig, om det så også er hende på billederne man møder - stadig ingen erfaringer med dette?

Jamen, jeg er ret enig. Jeg plejer heller ikke at tilvælge noget. Og hvis hun tager betaling for at kysse, er det i min verden det samme som ikke at kunne lide det. Og så er min erfaring, at det som regel er tantekys eller det der ligner. Men hvorfor kan man ikke bare forlange en pris der tillader en vis improvisation uden at skulle tænke for meget over hele dette menukort af valgmuligheder. På thaiklinikkerne er de ikke så nøjeregnende. Her er det kun anal der er undtagelsen. Og nej, jeg ved desværre ikke om det er pigen på billedet :-)

Skrevet

Og hvis hun ved et uheld slikker min venstre testikel, skal jeg så betale 200kr ekstra? Jeg er begyndt at fravælge glædespiger med lange lister af ekstra ydelser. Se bare Pams liste. Det er skørt. 

Skrevet

Nogen der har besøgt hende? Hun ser vældig sød ud.

Skrevet

Stadig ingen der har besøgt hende boys? 
Er selv ivrig efter at høre om hun virkelig er ægte, har en kammerat der skulle se hende - men har aldrig givet mig en tilbagemelding desværre. hun ser satans fræk ud!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.