Hop til indhold

Dejlig i Hilleröd?

Featured Replies

Skrevet

170 og 68 kg lyder også lidt sus. Hende på billederne er ikke over 60 kg tror jeg.

Skrevet
  • Author
SkipperFræk skrev, for 22 timer siden:

Det er ikke hendes billeder i alle fald. 
Priserne er tillige skræmmende lave, da alt er inkl. i prisen. 
Jeg har ikke været der, da alle alarmklokker ringer… men måske jeg tager fejl. 

Hvad aer der för alarmklokker der ringer? Jeg aer ny i denna vaerld. Hvad kan ske? Ripoff? Allt koster mer naer jeg aer daer? Eller hvad kan ske? Honeytrap? Syns billederne aer läkkra och jeg vilö gaerne...

Skrevet

1. Det er ikke hendes billeder. De er kopieret. Alledere dette burde lukke dealen og interessen. 

2. Priserne er urealistisk lave og inkl. mange ting. 

3. En eller anden form for honeytrap er det i alle fald. Måske ender du med at få sex, men ikke med hende på billederne. 

Skrevet
  • Author
SkipperFræk skrev, den 9.3.2024 at 20:54:

1. Det er ikke hendes billeder. De er kopieret. Alledere dette burde lukke dealen og interessen. 

2. Priserne er urealistisk lave og inkl. mange ting. 

3. En eller anden form for honeytrap er det i alle fald. Måske ender du med at få sex, men ikke med hende på billederne. 

Ive been there! Not her on the pictures true! But a nice girl. Prices are correct. Cheap and good. Ok place. 

Recommend! Well worth it.

Skrevet
The tourist skrev, den 5.3.2024 at 09:38:

Hvad aer der för alarmklokker der ringer? Jeg aer ny i denna vaerld. Hvad kan ske? Ripoff? Allt koster mer naer jeg aer daer? Eller hvad kan ske? Honeytrap? Syns billederne aer läkkra och jeg vilö gaerne...

eller ønske om forudbetaling, ser for godt ud til prisen :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.