Hop til indhold
Greyman

SWEET ALISA IN AALBORG - fantastisk ❤️

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Jeg besøgte Alisa igen - inspireret af de fine  anmeldelser. Sidste gang skrev jeg ikke noget og nu synes jeg at jeg vil stille mig i det samlede kor. Hun er en lækker ung kvinde der smider en tilbage sine unge år. Sikke en krop og sikke et dejligt væsen. En time bookede jeg. 
Jeg stod foran hende efter bad og det praktiske var fikset. Hun var iført en hvid gennemsigtig bh. (Fra et af billederne) og for fanden hun er smuk. Hun grinende af mine blikke og jeg lod mine hænder glide over hende og hjalp hende af med den gennbensigtige top. Da hun strakte armene op over hovedet krammede jeg de fineste faste ungpige bryster. Disse smukke bryster og hendes lækre hud er en total nydelse at lade hænder gå på vandring over. Hun blev alvorlig og intens under berøringerne. Pludselig satte hun sig på knæ og tog min pik i munden. Først lette berøringer med tunge og læber og så tog hun mig helt i bund. Langsomt ud igen og igen i dybden. Hendes tunge legede samtidig og hun så på mig ind imellem. Jeg tog om hendes hår og hjalp i bund - for fanden det var frækt. Jeg måtte stoppe hende for ikke at gå af før tid. På med kondom og så satte hun sig på sengen på knæ og jeg gled op i hende i en doggy. 
Det er en fryd at se hendes smukke kurver og sin pik glide i bund i den lækre numse. Jeg bemærker hendes hofter og talje. Og kiggede ned over den smukke ryg der svejsede mens jeg stødte i bund. Tog fat i hendes hår og kneppede hende - små lyde kom fra hende mens hun tog om sine bryster. Jeg måtte stoppe og hun lagde sig på ryggen - jeg måtte simpelthen slikke hende. Hun lagde armene op over hovedet og jeg lod min tunge arbejde. Hendes små lyde antydede den nydelse som mit slikkeri gjorde ved hende. Det et er syn og følelse for guder at betragte den smukke krop mens man slikker. Jeg klemte brysterne igen og igen. Og mærkede ned over den flade mave. Hun skød underlivet opad imens i nydelse og tog om mit hoved for at dirigere nydelsen. Hun kærtegnede sine bryster og slog hovedet bagover. 
Så lagde jeg mig på ryggen og hun tog mig i munden igen indtil jeg var klar. På med kondom og så satte hun sig over mig med ryggen til og begyndte at ride langsomt. Hun svejede ryggen og min pik gik i bund. Så satte hun sig op op trak armene bagud og jeg tog i dem og hun red mig hårdere og hurtigere mens jeg holdt fast i hendes håndled. Efter et blik på den smukke ryg kom jeg i et brag. 
Hun red langsomt videre og lod mig blive færdig. Hun har et erfarent tallent om sex. 
vi snakkede bagefter om alt fra politik til uddannelse og mad osv. hun er det naturligste og skønneste menneske at snakke med. Intelligens og lattermilde væsen der får en til at slappe helt af i hendes selskab. 
Så oplevelse 12 ud af 12  - og skal helt sikkert tilbage til hende. Mage til sød, lattermild, sensuel kvinde med den lækreste krop er svær at opdrive i al fake i denne industri. 
i ka godt regne med de gode anmeldelser 

https://annoncelight.dk/showad/368708

Redigeret af Greyman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...