Hop til indhold

Vild tur på værelset med Sweetkisses til fredagsbar

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/375793

Evas fredagsbar er jo simpelthen noget af det mest vidunderlige denne verden har set, og denne fredag var bestemt ingen undtagelse. Det er to gange før blevet til en tur på værelset på tidligere fredagsbarer, og vi har også mødtes til længere aftaler udenfor fredagsbar konceptet.

Jeg var på stedet lidt senere end de fleste, og kunne efter en hurtig velkomstrunde få en dejlig velkomstkrammer af Sweet da hun kom smilende og nykneppet ud af legeværelset efter en af aftenens første ture derinde. Jeg måtte godt nok vente en lille omgang da @Dillermand Junior havde en trekantsaftale med både Sweet og Jennifer, men ventetiden var i godt selskab med de andre fredagsbar deltagere hvor der blev delt rigeligt ud af røverhistorierne.

Da vi endelig havde hinanden for os selv var det som om vi var helt i de vante roller som de andre gange, hvor det ene sultne og liderlige øjeblik tog det andet og bundet af sedler jeg havde afleveret fyldte så uendelig lidt når vores kemi bare ramte helt ind i den dyriske følelse hvor vi bare ville have hinanden så meget som muligt. Dybe grådige tungekys imens vi flåede tøjet af hinanden, og igen mærkede og smagte jeg hendes varme saft der sprøjtede så rigeligt når hun red både min pik og min tunge, og mine hænder var overalt på hendes krop som jeg på ingen måde kan få nok af.

Som sædvanlig når bølgerne er kørt helt op kunne jeg ikke komme, men det blev til skønt efterkæl der fortsatte ude i badet hvor vi vaskede og nussede hinanden kærligt og inderligt - desværre nødvendigt da jeg skulle hjem senere selvom jeg virkelig gerne ville have haft hendes duft på mig.

Jeg håber så inderligt at det kan blive til nogen flere besøg hos @SweetKisses. Ikke mindst når det mest af alt ikke føles som købesex med hende, men mere som en fræk aftale med elskerinden.

Skrevet
Lauersen skrev, for 15 minutter siden:

Jeg måtte godt nok vente en lille omgang da @Dillermand Junior havde en trekantsaftale med både Sweet og Jennifer,

Beklager ventetiden :rolleyes: ;) :lol: Men jennifer var forsinket ( og to personer er sjovt men en dårlig trekant), så da hun ankom kunne jeg ikke vente længere.

Men kender jeg dig en smule så giver ventetiden dig jo bare endnu mere appetit på den skønne Julie. <3

Skrevet
Huntman skrev, for 6 timer siden:

Hvad måtte du slippe for sådan en dejlig halv time? :)

Jeg laver normalt kun aftaler på en time - du kan se mine priser på mine annoncer <3

Skrevet
SweetKisses skrev, 1 time siden:

Jeg laver normalt kun aftaler på en time

Det er også minimum af tid, for at nyde dig fuldt ud:wub: 

Redigeret af Swarley

Skrevet

Jeg må snart lægge min forlegenhed på hylden, så jeg også kan nyde et personligt møde med de skønne kvinder på en fredagsbar, som både du, @Lauersen og @Dillermand Junior tydeligvis har så meget glæde af. Faren er jo naturligvis at det korte møde på fredagsbaren slet, slet ikke er nok :wub:

Skrevet
AB455 skrev, for 2 minutter siden:

Faren er jo naturligvis at det korte møde på fredagsbaren slet, slet ikke er nok :wub:

Det kan jeg af personlig erfaring 100% granterer dig for at det ikke er ;) :lol: Hvis jeg vinder lotteriet en dag kommer jeg sikkert også frem til konklusionen at heller ikke 3, 5, 8 timer eller en overnatning er nok tid når det gælder to kvinder som @SweetKisses og @JenniferRomantica <3 

Men sådan er det jo ofte med de bedste ting i livet man har nærmest altid alt for lidt tid til at nyde dem til fulde som man kunne ønske sig.

Men hvert et minut og time er altid en kæmpe gave som man kan leve højt på længe efter ^_^

Skrevet
  • Author
AB455 skrev, for 38 minutter siden:

Jeg må snart lægge min forlegenhed på hylden, så jeg også kan nyde et personligt møde med de skønne kvinder på en fredagsbar, som både du, @Lauersen og @Dillermand Junior tydeligvis har så meget glæde af. Faren er jo naturligvis at det korte møde på fredagsbaren slet, slet ikke er nok :wub:

Det var den første halve time til fredagsbaren i Vanløse der gjorde mig så hooked at jeg bare måtte mødes med hende igen. Det her er så gang nr.5. Vores 1:1 aftaler på en time har muligvis været mit livs bedste sex, men fredagsbar møderne er bestemt også højt på listen.

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 48 minutter siden:

Det kan jeg af personlig erfaring 100% granterer dig for at det ikke er ;) :lol:

Ja, lige det skinner jo ret tydeligt igennem :D

Lauersen skrev, for 17 minutter siden:

Det var den første halve time til fredagsbaren i Vanløse der gjorde mig så hooked at jeg bare måtte mødes med hende igen.

Ja, det er jo både det det trækker og skræmmer. Jeg har svært nok ved at finde plads i kalenderen til de få skønne kvinder jeg allerede kender godt, til at finde mere plads til kvinder jeg også bare må møde igen... og igen og igen :P

Nå men, gør mig gerne den tjeneste at skubbe mig i armene på en af de søde kvinder, hvis vi mødes til endnu en fredagsbar og sig at jeg skal lade forlegenhed være forlegenhed. Jeg har brug for et kærligt skub ;)

Skrevet
SweetKisses skrev, for 12 minutter siden:

I er altid så søde :wub:

@AB455 bare rolig - måske skubber jeg dig selv med ind på værelset.... ;) 

Ja @AB455 som du kan se, så er de meget farlige og være vanedannede :lol: 

Skrevet
SweetKisses skrev, 1 time siden:

I er altid så søde :wub:

@AB455 bare rolig - måske skubber jeg dig selv med ind på værelset.... ;) 

Meget gerne :x tror godt jeg kan overtales næste gang :P (måske :ph34r:)

Skrevet
Mister12 skrev, for 48 minutter siden:

Ja @AB455 som du kan se, så er de meget farlige og være vanedannede :lol: 

Ja og det er jo lige det jeg (også) frygter :D

Skrevet
SweetKisses skrev, for 4 timer siden:

Jeg laver normalt kun aftaler på en time - du kan se mine priser på mine annoncer <3

Jeg synes at have læst, at til fredagsbaren ville man kunne kunne nyde skønlingerne i 30 min af gangen :wub:

Skrevet
AB455 skrev, for 2 timer siden:

Ja, lige det skinner jo ret tydeligt igennem :D

måske en lille smule :rolleyes: :P jeg har haft fornøjelsen af fem aftaler med Julie (med hende og evas gang bang event i Sexy Club) og har min sjette aftale aftalt i April. Og hun har indtil videre givet mig et brag af en Gang Bang debut sammen med Eva, mit livs bedste solo GFE oplevelse nogensinde og senest mit livs bedste trekantsoplevelse med Jennifer. 

Så ja Julie er pisse farlig ift. at blive afhængig :lol: ;) Men når først du har oplevet hende så er der ingen vej tilbage men du fortryder det sjovt nok aldrig. :wub:

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 38 minutter siden:

Så ja Julie er pisse farlig ift. at blive afhængig :lol: ;)

Uha. Jeg ved faktisk ikke om du beroliger mig :D

Skrevet
AB455 skrev, for 8 minutter siden:

Vi laver afstemning i skurvognen om du skal gøre det næste gang ^_^

Skrevet
AB455 skrev, for 13 minutter siden:

Okay her er mit endelige argument for hvorfor du skal hoppe med på værelset med @SweetKisses næste gang …..

IMG_6850.jpeg

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 2 timer siden:

Så ja Julie er pisse farlig ift. at blive afhængig 

Det er da ikke det værste at blive afhængig af<3

Redigeret af Swarley

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 2 timer siden:

hende og evas gang bang event i Sexy Club)

Det var legendarisk, fantastisk GB:wub:

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 22 timer siden:

Okay her er mit endelige argument for hvorfor du skal hoppe med på værelset med @SweetKisses næste gang …..

IMG_6850.jpeg

Lige den der har jeg faktisk personlig anvendt tit.. Jeg plejer bare at læne mig tilbage og sige “den slikker ikke sig selv jo”:lol:.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Jeg plejer bare at læne mig tilbage og sige “den slikker ikke sig selv jo”

Det er derfor jeg kan lide dig :lol: ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.