Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Tror Du ??

Skrevet

Jeg tvivler.... pigen (nogle gange er de dog 2) virker ganske seriøse i den dialog jeg har haft med hende...

Skrevet

og hvis veri pigen er denne her tøs: https://annoncelight.dk/annonce/102520/veripigen  så er det i hvert fald ikke den samme som [email protected], for hende har jeg set flere ansigtsbilleder af..

Du sikker på, at de ansigtsbilleder du har set, er af den pige, som du skriver med? For Veripigen bruger billeder fra andre profiler/sider/facebook eller hvor hun kan finde dem. Hun sender aldrig billed af sig selv bare til info.

Skrevet

Du sikker på, at de ansigtsbilleder du har set, er af den pige, som du skriver med? For Veripigen bruger billeder fra andre profiler/sider/facebook eller hvor hun kan finde dem. Hun sender aldrig billed af sig selv bare til info.

Ganske sikker ja, fik hendes tlf nr hvor jeg talte med hende og nummeret kunne desuden slåes op på krak...

Skrevet

Jeg har mødt Veripigen..22802294

og det er ikke hende.. Hun kan da i øvrigt anbefales.. altså hvis man har for mange penge og savner en sjov oplevelse i stedet for sex ;-)

Veripigen er en pige på 18-20 år. 170 høj 70-75 kg. alm/små bryster og langt lyst hår. duknakket og skæve tænder...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.