Hop til indhold
Signor Cuoco

Kompliment til lysthusene

Recommended Posts

De hotte huse får her en hilsen fra en glad og tilfreds (stillet) kunde.

Jeg er blevet en trofast gæst hos en del af de skønne piger på Pussy Galores, Seduction Girls, City Girls og Sexy Club. I løbet af de cirka fem år har jeg aldrig haft en dårlig eller skuffende oplevelse. God information via husenes hjemmesider, tryghed, ordnede forhold og spændende, charmerende, ofte veluddannede piger, der kan deres metier, og som man oven i købet kan føre en god samtale med (også). Masser af sjov, drilleri og lir undervejs. Det er lige mig, og jeg booker altid en time til ca. 2200 kr.

I løbet af de kommende år ville jeg gerne besøge alle pigerne på de nævnte huse, men da jeg ,foreløbig, kun har mulighed for to besøg om måneden, er det vist en naiv drøm. Der sker jo også det, at man falder i hak med hinanden på mere end en måde, hvilket giver stor lyst til genbesøg og gensynets særlige glæde.

Jeg kommer snart med et par anmeldelser herinde. Festen fortsætter. I morgen skal jeg opleve noget ekstra frækt hos S.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miley_for_pleasure skrev, for 3 minutter siden:

❤️❤️❤️❤️❤️

Tak for .....<3<3<3<3<3.

Vi ses snart, men i morgen besøger jeg din kollega hos PG:wub:. Men bare vent, jeg har planer....:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, 1 time siden:

De hotte huse får her en hilsen fra en glad og tilfreds (stillet) kunde.

Jeg er blevet en trofast gæst hos en del af de skønne piger på Pussy Galores, Seduction Girls, City Girls og Sexy Club. I løbet af de cirka fem år har jeg aldrig haft en dårlig eller skuffende oplevelse. God information via husenes hjemmesider, tryghed, ordnede forhold og spændende, charmerende, ofte veluddannede piger, der kan deres metier, og som man oven i købet kan føre en god samtale med (også). Masser af sjov, drilleri og lir undervejs. Det er lige mig, og jeg booker altid en time til ca. 2200 kr.

I løbet af de kommende år ville jeg gerne besøge alle pigerne på de nævnte huse, men da jeg ,foreløbig, kun har mulighed for to besøg om måneden, er det vist en naiv drøm. Der sker jo også det, at man falder i hak med hinanden på mere end en måde, hvilket giver stor lyst til genbesøg og gensynets særlige glæde.

Jeg kommer snart med et par anmeldelser herinde. Festen fortsætter. I morgen skal jeg opleve noget ekstra frækt hos S.

Jeg har også altid kun haft gode oplevelser i de danske lysthuse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

Nu havde jeg lige mit første besøg hos en gp igår efter 2 år, det er 2 år siden snart siden jeg besøgte min sidste gp i Vejle. Ja Altså fordi damerne på tinder kom. Men jeg har aldrig i min karriere som sexkunde besøgt en dansk gp, og hvorfor det ved jeg sgu egentlig ikke ? Jeg gad godt at besøge en, jeg  har da også planlagt en bette sex tur til kjøvenhavn og spare lidt op til en af de steder jeg har læst så meget om hvor man kan besøge en dansk gp.

Redigeret af etspil5moden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Signor Cuoco skrev, for 19 timer siden:

Jeg er blevet en trofast gæst hos en del af de skønne piger på Pussy Galores, Seduction Girls, City Girls og Sexy Club. I løbet af de cirka fem år har jeg aldrig haft en dårlig eller skuffende oplevelse. God information via husenes hjemmesider, tryghed, ordnede forhold og spændende, charmerende, ofte veluddannede piger, der kan deres metier, og som man oven i købet kan føre en god samtale med (også).

Helt på linje med dig!!!
Jeg har dog det sidste år besøgt en dansk P/D pige ret fast, så det blev ikke til så mange besøg på klinikkerne
Min besøgs-frekvens er så osse noget lavere end din .. ;) 
Tror det blev til otte ture i alt, klinik og P/D, sidste år, og det er faktisk rekord - for mig .. 
Men dem jeg nåede at kigge forbi på PG, var super søde .. og med godt humør!

Savner dog CassiopeiaStars, måske mest fordi pigerne derindefra af een eller anden grund var mere synlige i debatterne på EG.
Det er rart for mig, fordi jeg så lærer pigerne lidt at kende før besøget.
 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miley_for_pleasure skrev, for 7 timer siden:

Hun er også rigtig sød ❤️❤️

Ja, det kan jeg nu skrive under på. Er ved at skrive et review

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...