Hop til indhold
Lannan5578

Ung fyr søger to hjælpere til sextur

Recommended Posts

hej! Jeg prøver lige at poste dette en gang til, for at se om der er nogen der byder ind.

Jeg er en fyr på 22 år med en form for muskelsvind. Jeg søger to hjælpere til at tage med med på en sextur til f.eks. Berlin eller Amsterdam ( det kunne være en FKK klub.)  Hvis nogle af jer har andre forslag skal i endelig bare skrive det.

og muligvis også til lidt fast arbejde før/efter turen.

Krav: Du er min. 21 år, er ansvarsbevidst og har kørekort. Jeg har brug for hjælp til mange ting, heriblandt personlig pleje. Jeg skal også have hjælp flere gange hver nat til at blive vendt. Du behøver ikke at have erfaring indenfor dette område. Det allervigtigste er, at kemien er god imellem os, da det jo er mange timer vi skal være sammen og der vil være en oplæringsperiode, når du starter. I hverdagen hedder vagterne 08-08 (døgnvagter) , men når vi er af sted på turen, kan vi altid aftale nærmere hvordan vagterne skal fordeles. Hvis i gerne vil have nogle faste vagter inden turen kan vi altid snakke om hvordan det skal foregå. Jeg skal nok betale for næsten alle udgifter på turen f.eks. Overnatning og mad (medmindre vi gerne vil have ekstra dyr mad). Det som I selv skal betale for er eventuelle ekstra udgifter/nydelser f.eks. hvis I vil købe noget til jer selv eller hvis I selv vil hygge jer med en GP. Når jeg plejer at være afsted med mine hjælpere, plejer vi også at have det rigtig sjovt når vi er på tur. Jeg har en BPA ordning og et firma varetager ordningen for mig. Lønnen er efter gældende takster. Jeg bor ikke så langt fra Esbjerg. Hvis i Jeg glæder mig til at høre fra jer! 

jeg forstår 100% godt hvis nogle af jer tænker "hvorfor fanden spørger du om sådan noget herinde", men jeg tænKte at jeg ville give det et forsøg. 

Hvis nogle af jer er i tvivl om i er egnet eller hvis i har nogle spørgsmål/forslag til noget, så bare skriv til mig!

i kan sende ansøgningen til [email protected]

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg ville lige sige at jeg har fundet nogle til at tage med! Tak til alle der har søgt! Hvis i har nogle gode råd/anbefalinger til sådan en tur er de meget velkomne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Lannan5578 skrev, for 30 minutter siden:

Hvis i har nogle gode råd/anbefalinger til sådan en tur er de meget velkomne

Kontakt de steder, du overvejer at besøge for at forklare situationen og hør om de har nogle råd til dig. Det kan være praktisk: adgangsforhold og sådan noget som at de ved om de frekventerende sexsælgere er mere eller mindre åbne for fysiske funktionsnedsættelser og hjælpere.

Og økonomi: Hvad skal en hjælper betale? Både adgang og hvis han er til stede under forretningen?

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...