Hop til indhold

Aktiv shemale efterlyses

Featured Replies

Skrevet

Hej,

Jeg leder efter en aktiv shemale placeret i Jylland. Jeg har før været ved Karen Castro men jeg vil gerne prøve een der er lidt mere aktiv og "hård". Karen er meget sød og forsigtig og MEGET smuk men jeg leder efter en der er lidt mere "hård og kontant".

Har kigget på Agatha Russel da hun havde en annonce men hun er i Nordsjælland

OBS: Ingen kritk af Karen Castro; hende skal jeg besøge igen men vil gerne prøve een der er lidt mere aktiv.

Skrevet

Har prøvet agatha russel og syntes hun var lidt overlegen. Slet ikke den oplevelse jeg havde forventet . Karen er som du skriver rigtig sød og smuk. Den bedste jeg til dato har prøvet er trans ellen . Hun er desværre ikke rigtigt på banen længere. Men hun tog hvad hun ville have. Aldrig har jeg prøvet at blive voldtaget sådan som den gang :)

• 3 weeks later...
Skrevet

@kad

Hej Kad.

Hvad mener du med overlegen? og hvad var ikke som forventet? :)

Overvejer nemlig selv et besøg.

Skrevet

Hun havde en kølig og overlegen måde både at modtage en på og også imens man er sammen.  Havde skreven at jeg gerne ville  hendes tøs .og tages derefter. Men hun havde en alt for forsigtigt tilgang

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.