Hop til indhold

Recommended Posts

Hej,

Jeg leder efter en aktiv shemale placeret i Jylland. Jeg har før været ved Karen Castro men jeg vil gerne prøve een der er lidt mere aktiv og "hård". Karen er meget sød og forsigtig og MEGET smuk men jeg leder efter en der er lidt mere "hård og kontant".

Har kigget på Agatha Russel da hun havde en annonce men hun er i Nordsjælland

OBS: Ingen kritk af Karen Castro; hende skal jeg besøge igen men vil gerne prøve een der er lidt mere aktiv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet agatha russel og syntes hun var lidt overlegen. Slet ikke den oplevelse jeg havde forventet . Karen er som du skriver rigtig sød og smuk. Den bedste jeg til dato har prøvet er trans ellen . Hun er desværre ikke rigtigt på banen længere. Men hun tog hvad hun ville have. Aldrig har jeg prøvet at blive voldtaget sådan som den gang :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun havde en kølig og overlegen måde både at modtage en på og også imens man er sammen.  Havde skreven at jeg gerne ville  hendes tøs .og tages derefter. Men hun havde en alt for forsigtigt tilgang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...