Hop til indhold

Recommended Posts

TaunusDK skrev, for 20 minutter siden:

Er der nogen der kan dele lidt erfaring med Jenny? https://sexlyst.dk/x/index.php?id=6578

Er det hende både på første og sidste billede ?

Når jeg trykke på dit link kommer jeg bare til forsiden af sexlyst.dk

Hvis jeg så selv skriver "Jenny" i søgefeltet fremkommer der 4 hits

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, for 15 minutter siden:

Når jeg trykke på dit link kommer jeg bare til forsiden af sexlyst.dk

Hvis jeg så selv skriver "Jenny" i søgefeltet fremkommer der 4 hits

Ja det er mærkeligt med de links til sexlyst, for det er ikke altid at de virker. Prøv at søge på "Pavet" (der dukker så også en anden spændende op i Vanløse)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gud ved om det er gamle annoncer på sexlyst? Ser også gode gamle Dala (søg på hende), men jfr andre strenge er hun vist ikke aktiv længere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er meget gamle annoncer i mellem  ja, jeg ved nogle af dem er 3 år eller længere tid, siden at pigerne var på de klinikken de fremgår i annoncer.

Generelt er den side ikke noget værd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror at det er en side der "stjæler" fra andre sider hvor pigerne har slået en annonce op, og disse bliver ikke ajour ført løbende.

Fra tid til anden slår jeg en annonce op på en side for at søge efter personale. Jeg ser det samme mønster, Jeg bruger kun 1 flade, men her har jeg erfaret at flere flader/aktører har slået min annonce op uden min viden/tilladelse, fint nok for mig, jeg kommer bredere ud, men skal måske også skuffe nogen flere måneder efter.

Jeg vil medgive @Tømreren, at disse sider er værdiløse!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg kender også til mindst en annonce som er taget fra anden side, den har aldrig været udgivet på sexlyst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...