Hop til indhold
TheHammer

Par sgr. Nørrebro (Silke)

Recommended Posts

Hej

Jeg har længe læst med herinde og har også skrevet et enkelt indlæg, men nu er det tid til min første anmeldelse.

 

Lad mig inden jeg starter, fortælle at jeg har et meget svagt punkt for danske amatørpiger - de udenlandske prof-piger og også de danske for den sags skyld, tiltaler mig ikke rigtigt - jeg kan godt lide det er en smule amatøragtigt og foregår i private rammer.

 

For en fyr der kan lide den slags, har jeg fundet en ret god pige, der igennem tiden har kaldt sig forskellige ting og også i perioder har været tilknyttet klinikker. Hun kalder sig ofte Silke og er nu dukket op igen, hvor hun tager imod på Nørrebro - https://annoncelight.dk/annonce/102408/par-soeger-fyre-til-pigen

Annoncen giver jo ikke det store indtryk af hvem hun er, men jeg har lige mailet til hende/dem og fået bekræftet det er hende, som jeg nu har mødt tre gange og forhåbentlig også skal møde på torsdag.

 

Hun er nok lidt ældre end de 22, jeg vil skyde hende til 25-26 år. Hun har en virkelig god og naturlig krop, ikke noget silikone, men hun holder sig godt og hendes bryster sidder rigtigt lækkert (mailer man kan man få billeder), så den del er også i orden.

 

Da jeg mødte hende, var det i en lejlighed på Nørrebro som hun formentlig låner til at tage imod kunder. Jeg fandt frem til adressen og sendte hende en SMS og hun buzzede mig ind. Da jeg kom op tog hun imod mig i frækt undertøj som aftalt og vi gik ind i soveværelset, hvor vi snakkede lidt og så begyndte jeg at kysse hende. Hun kysser rigtigt godt og det var en lækker start på en rigtig god GFE, hvor der dog også blev plads til at kneppe hende lidt hårdt.

 

Hun fandt min pik frem og begyndte at sutte og det gør hun rigtigt godt, jeg kunne godt mundkneppe hende og hun virkede til at nyde det. Herefter gav jeg hende en slikketur og hun blev rigtigt tændt og jeg tror sgu ikke hun fakede den orgasme hun fik. Herefter kneppede jeg hende i forskellige stillinger og hun har en rigtig god fisse og var god at kneppe indtil jeg ikke kunne holde længere, trak mig ud og spillede den af i hendes mund og ansigt.

 

Det bedste ved oplevelsen var at hun virkede reel og virkede til at nyde det, hun var naturlig og nede på jorden, til at snakke med. Eneste ting som der formentlig er nogen der vil betragte som et minus, er at hun ryger, men mig gør det ikke noget.

 

Håber ovenstående kan bruges af nogen :-).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Hun laver nu også Gang Bangs på Nørrebro sammen med en fyr! Mener prisen er 1000 kr.!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Hun laver nu også Gang Bangs på Nørrebro sammen med en fyr! Mener prisen er 1000 kr.!

 

Stupid det fremgår jo af trådens overskrift havde overset dette!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...