Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg synes et par af billederne ser AI genererede ud.

Redigeret af Lauersen

Skrevet
Lauersen skrev, for 5 minutter siden:

Jeg synes et par af billederne ser AI genererede ud.

Ja og det kombineret med en meget tilforladelig timepris på 1200 kr. 

Skrevet

Billede 1, 4, 11, 12, 13 og 14 er AI genereret.

Redigeret af Guffel

Skrevet
Guffel skrev, for 2 timer siden:

Billede 1, 4, 11, 12, 13 og 14 er AI genereret.

Hvad baserer du det på? Er oprindelig nysgerrig på det punkt... Er det hendes fingre? De ser lidt underlige ud.. 

Skrevet
Abp skrev, for 2 minutter siden:

Hvad baserer du det på? Er oprindelig nysgerrig på det punkt... Er det hendes fingre? De ser lidt underlige ud.. 

Det er vildt svært at forklare. Hår, ansigt, tøj, baggrund, hænder, hud, det er absolut det hele der ser fake ud. Når du har nok viden omkring AI genereret billeder, så bliver det næsten en slags sjette sans. Jeg spotter det lige med det samme.

Skrevet
Abp skrev, 1 time siden:

Jeg synes virkelig det er nemt at se:ph34r:.. Det sidste billede der har AI endda glemt at sådan en bikini top har stropper:lol:.. Og billedet før det er der sket noget vildt med hendes hår og fingre på hånden der er oppe i håret.. Billede 1 og 4 er bare for poleret og på billede 4 er der også sket noget med hånden oppe i håret der ser mærkelig ud.. 

Skulle pigerne alle være ægte så det også tydeligt 3 forskellige piger.. Jeg vil dog gætte på at pigen på de utydelige billeder er ægte nok og nok er hende man møder.. 

Skrevet

Jeg så hende for noget tid tilbage. Det er ikke helt umuligt billederne var af hende. Men i så fald er de måske fra Clinton eller Bush tiden. Hun har ansigtstræk der minder lidt om billederne. Svært at sige med sikkerhed når aldersforskellen er så stor. Et par af billederne ser lidt nyere ud men nok stadig taget under en historisk præsident.

Man skal forvente en anden vægt, som billederne ikke afspejler. Som man godt kan se på billederne har hun sili babser.

Hvis billederne ikke var af hende burde hun overveje at vælge nogen andre billeder der gør at ens forventninger bliver opfyldt. Det ville hjælpe på at skabe en god oplevelse. Det formål opfylder billederne ikke helt aktuelt.

Jeg blev bedt om en anden pris. Den samme (højere) pris som mange andre latinas. Det er ikke ideelt for oplevelsen at blive mødt med en anden pris.

Hun tilbyder også incall.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Jeg synes virkelig det er nemt at se:ph34r:.. Det sidste billede der har AI endda glemt at sådan en bikini top har stropper:lol:.. Og billedet før det er der sket noget vildt med hendes hår og fingre på hånden der er oppe i håret.. Billede 1 og 4 er bare for poleret og på billede 4 er der også sket noget med hånden oppe i håret der ser mærkelig ud.. 

Skulle pigerne alle være ægte så det også tydeligt 3 forskellige piger.. Jeg vil dog gætte på at pigen på de utydelige billeder er ægte nok og nok er hende man møder.. 

Jeg kan godt se at der er noget med fingrene.. Det har jeg set før, på andre AI-genererede billeder. At fingre ofte ser mærkelige ud.. 

Skrevet

Jeg glemte forresten at skrive at hun taler fint dansk. Men hun burde nok bruge nogen helt andre billeder og opdatere priserne.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.