Hop til indhold

Recommended Posts

 

https://annoncelight.dk/showad/393708

Forespurgte på en time tantra massage og sex som afslutning. Fik svar tilbage og en aftale i hus.

Ankom til vejen hun boede på, og blev vist til nummer og etage. En dør stod på klem, og blev åbnet da jeg trådte ud af elevatoren. Kunne konstatere det ikke var kvinden fra annoncen. Og hun talte ikke dansk. Burde have vendt om.

Men tænkte, det kunne jo være, så kastede mig ud i det.

En intetsigende omgang olie gnideri, i Ca 15 min, hvorefter Ca 40 min gymnastik, som mest var aktivt for mit vedkommende.

Ude af døren efter Ca 55 min.

Ingen chance for gentagelse, og kan ikke anbefale andre at forsøge sig der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bliver så træt af at læse disse anmeldelser. For helvede drenge! I bliver nødt til, at vende ryggen til og skride hvis det ikke er den rigtige pige i møder i døren. At betale penge til sådan en fusker pige, er at belønne hende for at snyde jer. I gør det kun værre for jer selv, og alle os andre. Det skal ikke kunne svare sig, at gøre som hun gør, men nå i alle ikke kan styre jeres liderlighed, så bliver pigerne jo ved.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guffel skrev, for 12 minutter siden:

at vende ryggen til og skride hvis det ikke er den rigtige pige i møder i døren.

Gør jeg næsten altid…har dog få gange oplevet at pigen jeg mødte var lige så/eller mere lækker end pigen på billederne :)

Dog er det jo som regel den anden vej når der bruges falske billeder…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
dhnmdst skrev, for 8 minutter siden:

Gør jeg næsten altid…har dog få gange oplevet at pigen jeg mødte var lige så/eller mere lækker end pigen på billederne :)

Dog er det jo som regel den anden vej når der bruges falske billeder…

Jeg har ikke prøvet det endnu, men mon ikke det nok skal ske en dag. Jeg tror simpelthen jeg ville vende om og gå, uanset hvor lækker jeg syntes pigen var.

Måske jeg kunne lokkes hvis det bare var en fejl, og hun var kommet til at overbooke sig, kunne genkende hvem afløseren var, og vidste hun havde gode anmeldelser.

Redigeret af Guffel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guffel skrev, 1 time siden:

Jeg har ikke prøvet det endnu, men mon ikke det nok skal ske en dag. Jeg tror simpelthen jeg ville vende om og gå, uanset hvor lækker jeg syntes pigen var.

Jeg har prøvet det en del gange efterhånden, at man ved mødet pludselig skal forholde sig til en anden GP end man havde sat næsen op efter.
Som dhnmdst er inde på , hvis ellers pigebarnet er på samme niveau plejer jeg at købe ind på konceptet alligevel, og der har været adskillige rigtige gode oplevelser imellem.. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Strejferen skrev, den 2.3.2024 at 16:37:

Jeg har prøvet det en del gange efterhånden, at man ved mødet pludselig skal forholde sig til en anden GP end man havde sat næsen op efter.
Som dhnmdst er inde på , hvis ellers pigebarnet er på samme niveau plejer jeg at købe ind på konceptet alligevel, og der har været adskillige rigtige gode oplevelser imellem.. 

 

Som jeg skrev. Hvis jeg har set den uventede piges annoncer og anmeldelser, og de er positive, så ville jeg nok godt gå med til det. Ville dog absolut ikke betale hvis det er pige jeg aldrig har set eller hørt om før. Syntes der er kæmpe forskel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...