Hop til indhold
Guest Aalborg

Ny klinik i Aalborg, Pure Relaxing, Vingårdsgade 11

Recommended Posts

Guest Aalborg

Hej med jer.

 

Jeg så i EB i dag, at der var åbnet en ny klinik i Aalborg. Jeg ringede selvfølgelig og fik lavet en aftale til kl. 12.

Jeg blev lukket ind af mutter selv, Jin på ca. 40 år. Taler lidt dansk og engelsk.

Da mutter selv, ikke "sagde mig noget", blev jeg blev præsenteret for en pige, Dik på 28 år, lille slank og køn pige.

Vi aftalte forløbet, selv om hun var noget generet og oplyste, at det var hendes første arbejdsdag. Hun ville helst slippe med en gang massage, men med et par forespørgsler mere til Dik, lykkedes det at få et godt HJ til dessert. :-P  Prisen var dog lidt i den høje ende - kr. 800, mens selve massagen alene koster standardprisen på kr. 300. Der ydes indtil videre, iflg. mutter ikke anden form for afslutning, men skulle det alligevel ske, lader jeg høre fra mig.

Mutter oplyste, at der kommer en ny pige om ca. 14 dage. :???:

 

Gentagelsesrisiko: ja, det vil jeg tro.

 

Ellers var der hjemmebagt kage med en kop the til gæsterne. :-P  :-P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

 

Har selv været der et par gange, og begge gange var det mutter selv der startede med massagen, da den anden pige enten ikke var klar, eller optaget. Anywho, Emmie som den lidt yngre kønne pige hedder, giver også en ganske ok massage, og hun presser ikke på for at lave en happy end, hvis man ikke skulle være i det humør.

 

Har prøvet hende 2 gange, en uden happy end, og en med, begge gange ganske fornuftig massage, og hun gav da også en ok happy end, som hun ville have 700.- for. (300 for 1 times massage, + 400 for happy end)

 

Hun tog ikke noget tøj af under nogle af mine besøg, og hun virker umiddelbart som om hun er mest tilfreds med bare at give en almindelilg massage uden happy end, da hun lader til at være relativt sky.

 

 

Klinikken i sig selv, har nogle pæne lokaler, og det eneste minus er at indgangen er lige ud til en travl gade, og overfor et busstoppested.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har igen besøgt klinikken Vinggaardsgade 11, er yderst tilfreds med den behandling jeg får, tror ikke at Emmie er sky, som der var en der skrev. Hun er jo også nød til at lodde stemningen mht. hvad folk ønsker, der kommer jo også så vidt mig bekendt også folk der kun vll / skal ha' massage. Jeg fortæller hende hvad jeg ønsker og det får jeg, skal hun lægge lidt af kludene så gør hun også det.

Emmie er nok blevet min farvorit, synes hun er meget behagelig.

 

Redigeret af Lion1948

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er jeg lige kommet hjem efter en omgang massage :) alt var super :) lækre lokaler, dejlig massage og flot pige :) Skal man sætte finger på noget så kunne massagen være lidt hårdere og den travle vej der ligger lige udenfor. Kommer jeg der igen ? ja det er der stor sandsynlighed for :) og det bliver med happy ending når jeg kommer derind igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hva er der af gode steder på Nørresundby siden ?? ;)

Du skal i hvert fald ikke gå til Sabay thaimassage på østerbrogade 73.. Været der 2 gange, de er hunde dyre og du ryger ud efter 45 min .

Del dette indlæg


Link til indlæg

stedet på Vesterbrogade 6 i nørresundby er heller ikke noget og råbe hurra for.. aldrig har jeg fået så ringe en massage.. overvægtig pige. som virkelig ikke kunne finde ud af og give massage.. det eneste hun prøvede på var og få mig til og købe fuld pakke til 1000 kr. hvilket jeg afslog da jeg så hun havde et stykke køkken rulle mellen hendes ben som var rødt af blod.. kommer her aldrig mere.. føj....

Del dette indlæg


Link til indlæg

kommer ellers jævnligt på Vesterbrogade 6  , ejeren er en tynd dame , men ja dårlig massage , men man får lov til at slikke hende og putte sine fingre i hendes kusse  det koster godt nok 1000 kr og sprøjte på hendes mave

 

hende på Østerbrogade har gode bryster der er gode at slikke på

ja man er ude efter 45 minutter

 

men hyggeligt

 

på torvet kan man også få HJ efter massagen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal i hvert fald ikke gå til Sabay thaimassage på østerbrogade 73.. Været der 2 gange, de er hunde dyre og du ryger ud efter 45 min .

der er jeg uenig, fik massage samt analstimulering med finger og handjob for 600 for en time

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidst jeg fik thaimassage i Aalborg var i Danmarksgade. Har været der nogle gange før og det er sgu ok. Denne gang også med analstimulering. 700 kr gav jeg. Selvfølgelig med Happy ending. Har aldrig fået thai massage uden Happy ending faktisk.... I Nørresundby har jeg også fået et par gange også. 1 gang lige når man kører broen til venstre for den grillbar, så jeg snupper altid lige en cheeseburger nu jeg er der, hehe. Er det ikke Østerbrogade, det mener jeg? Jeg synes ikke det var ret godt, så er Danmarksgade bedre.  Jeg mener faktisk, at det er hende, der også en gang havde thaimassage over West End værtshuset(det havde hun til gengæld nogle frække slanke tøser, husker jeg) og havde vist også noget thaimassage på Kastevej også ret tæt på West End, mener jeg... Tæt på gågaden i Nørresundby har jeg også fået thaimassage, det var da lidt bedre selv om hun ikke var særlig køn...

 

Har nu endelig fundet en privat til at give thaimassage nu. Hun er sgu ikke særlig god til det, men hun bliver bedre og bedre og ser skide godt ud. Ung, slank, fitnesstøs med sixpack kun iført gstring :oops:  og så slutter hun altid med et oliehandjob.(Og måske en skønne dag mere end bare handjob ;-):-P  Betaler godt nok 1000 kr for det men de 300 kr ekstra er lagt godt ud for mig, da jeg så er fri for at gå ind i en af alle de utallige thaimassage klinker. Synes sgu det er pinligt hver gang, at jeg går ud der fra igen og gider sgu mere ikke lægge på de madrasser, hvor alle de gamle mænd har været med deres svedige baktierirer før mig, nej tak! Been there done that too many times! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej gift mand. Vil du sende mig en pm med kontaktoplysninger på den skønne?

Redigeret af deralte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidst jeg fik thaimassage i Aalborg var i Danmarksgade. Har været der nogle gange før og det er sgu ok. Denne gang også med analstimulering. 700 kr gav jeg. Selvfølgelig med Happy ending. Har aldrig fået thai massage uden Happy ending faktisk.... I Nørresundby har jeg også fået et par gange også. 1 gang lige når man kører broen til venstre for den grillbar, så jeg snupper altid lige en cheeseburger nu jeg er der, hehe. Er det ikke Østerbrogade, det mener jeg? Jeg synes ikke det var ret godt, så er Danmarksgade bedre.  Jeg mener faktisk, at det er hende, der også en gang havde thaimassage over West End værtshuset(det havde hun til gengæld nogle frække slanke tøser, husker jeg) og havde vist også noget thaimassage på Kastevej også ret tæt på West End, mener jeg... Tæt på gågaden i Nørresundby har jeg også fået thaimassage, det var da lidt bedre selv om hun ikke var særlig køn...

 

Har nu endelig fundet en privat til at give thaimassage nu. Hun er sgu ikke særlig god til det, men hun bliver bedre og bedre og ser skide godt ud. Ung, slank, fitnesstøs med sixpack kun iført gstring :oops:  og så slutter hun altid med et oliehandjob.(Og måske en skønne dag mere end bare handjob :wink::-P  Betaler godt nok 1000 kr for det men de 300 kr ekstra er lagt godt ud for mig, da jeg så er fri for at gå ind i en af alle de utallige thaimassage klinker. Synes sgu det er pinligt hver gang, at jeg går ud der fra igen og gider sgu mere ikke lægge på de madrasser, hvor alle de gamle mænd har været med deres svedige baktierirer før mig, nej tak! Been there done that too many times! 

tak for beskrivelse , hende på Østerbrogade var tidligere på klinik oven på Vest end i vest byen , men det var ikke massage de tilbød der , hendes eneste fordel er at hun har bløde bryster ,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidst jeg fik thaimassage i Aalborg var i Danmarksgade. Har været der nogle gange før og det er sgu ok. Denne gang også med analstimulering. 700 kr gav jeg. Selvfølgelig med Happy ending. Har aldrig fået thai massage uden Happy ending faktisk.... I Nørresundby har jeg også fået et par gange også. 1 gang lige når man kører broen til venstre for den grillbar, så jeg snupper altid lige en cheeseburger nu jeg er der, hehe. Er det ikke Østerbrogade, det mener jeg? Jeg synes ikke det var ret godt, så er Danmarksgade bedre.  Jeg mener faktisk, at det er hende, der også en gang havde thaimassage over West End værtshuset(det havde hun til gengæld nogle frække slanke tøser, husker jeg) og havde vist også noget thaimassage på Kastevej også ret tæt på West End, mener jeg... Tæt på gågaden i Nørresundby har jeg også fået thaimassage, det var da lidt bedre selv om hun ikke var særlig køn...

 

Har nu endelig fundet en privat til at give thaimassage nu. Hun er sgu ikke særlig god til det, men hun bliver bedre og bedre og ser skide godt ud. Ung, slank, fitnesstøs med sixpack kun iført gstring :oops:  og så slutter hun altid med et oliehandjob.(Og måske en skønne dag mere end bare handjob :wink::-P  Betaler godt nok 1000 kr for det men de 300 kr ekstra er lagt godt ud for mig, da jeg så er fri for at gå ind i en af alle de utallige thaimassage klinker. Synes sgu det er pinligt hver gang, at jeg går ud der fra igen og gider sgu mere ikke lægge på de madrasser, hvor alle de gamle mænd har været med deres svedige baktierirer før mig, nej tak! Been there done that too many times! 

 

Hej Gift mand på ??.

 

Jeg kan sagtens følge dig i at have et privat alternativ uden risiko for at blive antastet og 'dele hygiejne' med andre. Så jeg vil også være taknemmelig for en PM vedr. mulighederne for at frekventere den skønne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JayJ

Sidst jeg fik thaimassage i Aalborg var i Danmarksgade. Har været der nogle gange før og det er sgu ok. Denne gang også med analstimulering. 700 kr gav jeg. Selvfølgelig med Happy ending. Har aldrig fået thai massage uden Happy ending faktisk.... I Nørresundby har jeg også fået et par gange også. 1 gang lige når man kører broen til venstre for den grillbar, så jeg snupper altid lige en cheeseburger nu jeg er der, hehe. Er det ikke Østerbrogade, det mener jeg? Jeg synes ikke det var ret godt, så er Danmarksgade bedre.  Jeg mener faktisk, at det er hende, der også en gang havde thaimassage over West End værtshuset(det havde hun til gengæld nogle frække slanke tøser, husker jeg) og havde vist også noget thaimassage på Kastevej også ret tæt på West End, mener jeg... Tæt på gågaden i Nørresundby har jeg også fået thaimassage, det var da lidt bedre selv om hun ikke var særlig køn...

 

Har nu endelig fundet en privat til at give thaimassage nu. Hun er sgu ikke særlig god til det, men hun bliver bedre og bedre og ser skide godt ud. Ung, slank, fitnesstøs med sixpack kun iført gstring :oops:  og så slutter hun altid med et oliehandjob.(Og måske en skønne dag mere end bare handjob :wink::-P  Betaler godt nok 1000 kr for det men de 300 kr ekstra er lagt godt ud for mig, da jeg så er fri for at gå ind i en af alle de utallige thaimassage klinker. Synes sgu det er pinligt hver gang, at jeg går ud der fra igen og gider sgu mere ikke lægge på de madrasser, hvor alle de gamle mænd har været med deres svedige baktierirer før mig, nej tak! Been there done that too many times! 

 

Ohøj Gift Mand.

Vil du sende mig mail eller tlf nr på din nye massør ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Gift Mand. Det er da på en made OK, hvis du ikke vil give oplysninger (dele), men det ville være dejligt med et svar. Positivt eller negativt I forhold til mit spørgsmål....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidst jeg fik thaimassage i Aalborg var i Danmarksgade. Har været der nogle gange før og det er sgu ok. Denne gang også med analstimulering. 700 kr gav jeg. Selvfølgelig med Happy ending. Har aldrig fået thai massage uden Happy ending faktisk.... I Nørresundby har jeg også fået et par gange også. 1 gang lige når man kører broen til venstre for den grillbar, så jeg snupper altid lige en cheeseburger nu jeg er der, hehe. Er det ikke Østerbrogade, det mener jeg? Jeg synes ikke det var ret godt, så er Danmarksgade bedre. Jeg mener faktisk, at det er hende, der også en gang havde thaimassage over West End værtshuset(det havde hun til gengæld nogle frække slanke tøser, husker jeg) og havde vist også noget thaimassage på Kastevej også ret tæt på West End, mener jeg... Tæt på gågaden i Nørresundby har jeg også fået thaimassage, det var da lidt bedre selv om hun ikke var særlig køn...

Har nu endelig fundet en privat til at give thaimassage nu. Hun er sgu ikke særlig god til det, men hun bliver bedre og bedre og ser skide godt ud. Ung, slank, fitnesstøs med sixpack kun iført gstring :oops: og så slutter hun altid med et oliehandjob.(Og måske en skønne dag mere end bare handjob ;-):-P Betaler godt nok 1000 kr for det men de 300 kr ekstra er lagt godt ud for mig, da jeg så er fri for at gå ind i en af alle de utallige thaimassage klinker. Synes sgu det er pinligt hver gang, at jeg går ud der fra igen og gider sgu mere ikke lægge på de madrasser, hvor alle de gamle mænd har været med deres svedige baktierirer før mig, nej tak! Been there done that too many times!

Hej

Tak for dit indlæg. Jeg har det på samme måde. Det med at komme de forskellige steder, er lidt pinligt.

Kan du sende mig telefonnr. På din private thaimassør?, hvis det altså passer dig.

Tak for nu

Terapisten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er der der nogen eer har været her på det sidste. Hvem giver massage nu og er det med mere end hj. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Aalborg skrev, den 1/2/2014 14.44.20:

Hej med jer.

 

Jeg så i EB i dag, at der var åbnet en ny klinik i Aalborg. Jeg ringede selvfølgelig og fik lavet en aftale til kl. 12.

Jeg blev lukket ind af mutter selv, Jin på ca. 40 år. Taler lidt dansk og engelsk.

Da mutter selv, ikke "sagde mig noget", blev jeg blev præsenteret for en pige, Dik på 28 år, lille slank og køn pige.

Vi aftalte forløbet, selv om hun var noget generet og oplyste, at det var hendes første arbejdsdag. Hun ville helst slippe med en gang massage, men med et par forespørgsler mere til Dik, lykkedes det at få et godt HJ til dessert. :-P  Prisen var dog lidt i den høje ende - kr. 800, mens selve massagen alene koster standardprisen på kr. 300. Der ydes indtil videre, iflg. mutter ikke anden form for afslutning, men skulle det alligevel ske, lader jeg høre fra mig.

Mutter oplyste, at der kommer en ny pige om ca. 14 dage. :???:

 

Gentagelsesrisiko: ja, det vil jeg tro.

 

Ellers var der hjemmebagt kage med en kop the til gæsterne. :-P  :-P

 

har været der og det var ejeren selv jegfik massage af en smilende sød og buttet kvinde i 30ere vil jeg tro  fik afslutning handjob ialt 700 kr for en time oliemassage men har prøvet bedre massage men sød er hun der var en mere der men hun var optaget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...