Hop til indhold

Første fredagsbar og 30min med jenniferromantica

Featured Replies

Skrevet

Jeg var til min første fredagsbar og kan kun sige endnu et godt @Eva Nadine koncept. 
Det er var en hyggelig aften med god stemning ,gode historier og ansigter på nogle af de bruger som jeg har skrevet med her. Samt at hilse på alle de skønne værtinder<3
Og så fik jeg mulighed for at knalde@JenniferRomantica for første gang, desværre kun 30min. Vi lagde ud med mig oppe til mundtlig hvilke jeg tror jeg klarede til UG med de safter jeg fik smagt:wub:. Derefter på med kondom så en gang BJ til mig inden Jennifer red mig med udsyn til hendes dejlige røv, inden hun røg i doggy hvor jeg ikke holdt i lang tid:D. Det er bestemt ikke sidste gang jeg skal ses med Jennifer.

Vi blev lige færdig til at deltage i bingo, hvor der var gode præmier.

Det er bestemt ikke min sidste fredagsbar, og håber jeg for mulighed igen at få en af de eftertragtede pladser. Indspireret af @Dillermand Junior anmeldelse kunne det godt være man skulle prøve det næste gang. 
Ellers må jeg nyde @SweetKisses og Jennifer  hver for sig. 

Men en perfekt aften og start på marts måned.

Skrevet
Swarley skrev, for 4 minutter siden:

Det er bestemt ikke sidste gang jeg skal ses med Jennifer.

Se dét vil jeg se frem til;)<3.. 

Med præmierne der er på højkant så kan det ikke betale sig IKKE at deltage i fredagsbar:P.. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.