Hop til indhold
Forsigtig fyr

ChristinaM fra Flirtii

Recommended Posts

Hun har en annonce på flirtii, men har også været på sexpiger.dk

Hun er fra Nordjylland og er 18 år

Nogle der har besøgt hende, filmet eller fotograferet hende?

Er meget interesseret i at høre HVIS DU HAR BESØGT hende, alt andet ævl er lige meget

 

Evt gerne i en privat besked

Redigeret af Stabilizer
slettet oplysninger om bynavn af hensyn til pigens privatliv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har skrevet med hende over sms.. Og det var helt sikkert nok til at jeg ikke skulle besøge hende.. Tror simpelthen hun har en brist et eller andet sted..Meget meget humør svingende og aggresiv attitude fra start om at man da ihvertfald ikke skulle finde på at tage røven på hende, fordi hun kendte da nogle rigtige skumle fyre såfremt det skete. :-)

 

Men får du anden opfattelse, så glæder jeg mig til at hører om den. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv nu og høre her små drenge det der det kommer i ikk langt med der har aldrig været nogen fyre som har fået lov til at filme mig jeg var 18 år den gang jeg begik en stor fejltagelse ved at få besøg fra jer mænd nej jeg havde ikk et meget svingende humør og jeg havde aldrig en aggressiv Attitude så det er noget bull shit at sige jeg vil rigtig gerne ha at du Forsigtig fyr at du sletter denne debat jeg er en Normal kvinde med mand og børn+ hus så slet venligst denne debat

Del dette indlæg


Link til indlæg
C.Mira skrev, for 4 minutter siden:

Prøv nu og høre her små drenge det der det kommer i ikk langt med der har aldrig været nogen fyre som har fået lov til at filme mig jeg var 18 år den gang jeg begik en stor fejltagelse ved at få besøg fra jer mænd nej jeg havde ikk et meget svingende humør og jeg havde aldrig en aggressiv Attitude så det er noget bull shit at sige jeg vil rigtig gerne ha at du Forsigtig fyr at du sletter denne debat jeg er en Normal kvinde med mand og børn+ hus så slet venligst denne debat

Har du set hvornår tråden er fra? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

C.Mira skriv til admin omkring sletning... og så ellers rolig nu - du kan næppe genkendes fra beskrivelsen her. God dag :-)

Redigeret af Elprebsi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...