Hop til indhold

Recommended Posts

44Knudsen skrev, for 3 timer siden:

fornyligt?

Nej, ikke siden mit review;

Meeen, jeg tænker ikke at Sara, eller hendes personlighed har ændret sig så meget på 5½ måned.

Hun er super nem at være i selskab med, og hvis hun rammer Kalvehave igen så er jeg strøget afsted......

Del dette indlæg

Link til indlæg
migigen skrev, 1 time siden:

Nej, ikke siden mit review;

Meeen, jeg tænker ikke at Sara, eller hendes personlighed har ændret sig så meget på 5½ måned.

Hun er super nem at være i selskab med, og hvis hun rammer Kalvehave igen så er jeg strøget afsted......

Ringsted er min baghave, og det er det der gør, at jeg er lidt tilbageholdende. 

Hvordan er hendes lyst til samleje?. Virker hun som en GF, eller er hun også til det lidt hårdere, uden at være bdsm?

Del dette indlæg

Link til indlæg
44Knudsen skrev, for 2 timer siden:

Ringsted er min baghave, og det er det der gør, at jeg er lidt tilbageholdende. 

Hvordan er hendes lyst til samleje?. Virker hun som en GF, eller er hun også til det lidt hårdere, uden at være bdsm?

Som jeg skriver i min anmeldelse, så havde vi ikke samleje, men næsten alt mulig andet, men hendes lyst fornemmede jeg dog, men nok mere i forhold til at opfylde de ønsker jeg havde givet udtryk for som kunde, og det opfyldte Sara til fulde, som jeg ligeledes giver udtryk for i anmeldelsen synes jeg.

Sara virker som en pige der ønsker at please hendes kunder, og ja, for mig var det langt mere GF, end det lidt mere hårde, rå og lige på, Sara gav i hvertfald udtryk for at hun også havde det rart , hvilket jeg valgte at tage til mig..............Giver det mening??

Sara virker ikke som en der er "lavet af porcelæn", og hvis du er for "hårdhændet" så tænker hun siger fra, men det er nok bedst at spørge Sara selv, hun er god til at svarer, både på skrift og i tale, men ingen lange SMSér, så hellere ringe tror jeg. Du skriver ; "

44Knudsen skrev, for 2 timer siden:

er hun også til det lidt hårdere, uden at være bdsm?

Det er svært at svarer entydigt på, da det jo kommer an på hvor Sara´s og dine grænser ligger for at man kan kalde det for BDSM. Personligt er jeg slet ikke til det "hårde"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...