Gæst Skrevet 2. Marts God week-end folkens, husk god karma når vi debatere, ( skal også selv blive bedre ) Vi må huske at vi er forskellige og kommer fra forskellige baggrunde og derfor kan se foreskelligt på tingene. Jeg vil personligt prøve at forbedre mig også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 2. Marts AmagerDick skrev, for 7 minutter siden: God week-end folkens, husk god karma når vi debatere, ( skal også selv blive bedre ) Vi må huske at vi er forskellige og kommer fra forskellige baggrunde og derfor kan se foreskelligt på tingene. Jeg vil personligt prøve at forbedre mig også Enig. Jeg følger med... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 335 Skrevet 2. Marts Dejligt med et gennemført positivt indslag. God weekend- sex 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 934 Skrevet 2. Marts AmagerDick skrev, for 10 timer siden: God week-end folkens, husk god karma når vi debatere, ( skal også selv blive bedre ) Vi må huske at vi er forskellige og kommer fra forskellige baggrunde og derfor kan se foreskelligt på tingene. Jeg vil personligt prøve at forbedre mig også 100 % enig @AmagerDick God weekend til dig også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg