Hop til indhold

Recommended Posts

https://www.eroguide.dk/thaimassage/PP+Thaimassage/

Jeg besøgte PP forleden. Blev modtaget i døren af en kvinde med kort hår som viste sig at være Thong.

Vi aftalte hvad og til hvilken pris. Thon gik ud og vendte lidt senere tilbage iklædt en tætsiddende sort kjole. Tog sig godt ud. Jeg lå allerede afklædt på briksen. Thong gik i gang med lidt massage men fandt hurtigt ud af at jeg ikke var kommet for massagen.

Thong lagde an til kys og kæl. Hun blæste lidt i fløjten før jeg fik vendt hende så jeg kunne ligge på knæ ved siden af briksen og slikke hendes glatte fisse. Efter noget tid skubbede hun mig væk og sagde "åh jeg kom" ... Mig op på briksen igen og så gik det udover stok og sten. Blowjob, fingerring, queening...afslutning med blow og cim. Masser af indlevelse. Fed oplevelse. Tak Thong.

På vej ud mødte jeg mint, hun skal besøges i nær fremtid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dfreak skrev, for 23 timer siden:

Hvordan er hendes krop, vægt, højde?  Har hun naturlige\silikone bryster?

Hun er vel omkring 155cm høj. Meget fin krop, ikke for meget og ikke skinny. Dejlig røv. Brysterne er bygget op. Lidt til den hårde side, men alligevel ok. Fissen er dejlig stram og våd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sportydick skrev, den 2.3.2024 at 08:39:

https://www.eroguide.dk/thaimassage/PP+Thaimassage/

Jeg besøgte PP forleden. Blev modtaget i døren af en kvinde med kort hår som viste sig at være Thong.

Vi aftalte hvad og til hvilken pris. Thon gik ud og vendte lidt senere tilbage iklædt en tætsiddende sort kjole. Tog sig godt ud. Jeg lå allerede afklædt på briksen. Thong gik i gang med lidt massage men fandt hurtigt ud af at jeg ikke var kommet for massagen.

Thong lagde an til kys og kæl. Hun blæste lidt i fløjten før jeg fik vendt hende så jeg kunne ligge på knæ ved siden af briksen og slikke hendes glatte fisse. Efter noget tid skubbede hun mig væk og sagde "åh jeg kom" ... Mig op på briksen igen og så gik det udover stok og sten. Blowjob, fingerring, queening...afslutning med blow og cim. Masser af indlevelse. Fed oplevelse. Tak Thong.

På vej ud mødte jeg mint, hun skal besøges i nær fremtid. 

Jeg skal 100% en tur til Århus for at udforske  PP thai massage . Div anmeldelser er jo vildt frække .. overvejer 2 piger,.. Gib og en af de andre .. Skal bare lige have kalenderen til st passe med en tur til Århus fra Aalborg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mthom skrev, for 1 time siden:

Hvad hedder hende der har store bryster og elsker anal

Hun hedder gib

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bertil68 skrev, for 20 timer siden:

Jeg skal 100% en tur til Århus for at udforske  PP thai massage . Div anmeldelser er jo vildt frække .. overvejer 2 piger,.. Gib og en af de andre .. Skal bare lige have kalenderen til st passe med en tur til Århus fra Aalborg 

Hej Bertil,

Jeg besøgte gib i sidste uge. Efter turen med Thong og alle anmeldelserne måtte det prøves.

Det blev ikke den oplevelse jeg havde håbet på. Gib gad ikke! Måske min fejl.

Hun startede med lidt massage og begyndte hurtigt at finde min pik. Jeg blev vendt og hun startede et ellers udmærket bj. Flere gange ville hun giv mig kondom på. Når jeg sagde nej sagde hun "you dont want fuck". Jo jeg vil, men ikke lige på og hårdt. Lidt sutten og slikken først ;-)

Efter ca. 30 min kom jeg. Gib forlod rummet og så skete der ikke noget. Jeg tog mit tøj på i tanken at det var slut. Efter 10 min vendte gib tilbage og spurgte om jeg var ok. Fandt et kondom frem og spurgte.om jeg ikke ville fuck me again?

Nej tak. Løbet er kørt.

Hendes bryster er helt klart lavet og ikke særlig godt. Du må ikke pille fisse på hende. For mig er der ingen gentagelse med gib.

Idag har jeg aftale med Mint og håber på noget god sex. Derefter kommer trekanten med Thong og Mint.

Bh Charlie 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sportydick skrev, for 4 minutter siden:

Hej Bertil,

Jeg besøgte gib i sidste uge. Efter turen med Thong og alle anmeldelserne måtte det prøves.

Det blev ikke den oplevelse jeg havde håbet på. Gib gad ikke! Måske min fejl.

Hun startede med lidt massage og begyndte hurtigt at finde min pik. Jeg blev vendt og hun startede et ellers udmærket bj. Flere gange ville hun giv mig kondom på. Når jeg sagde nej sagde hun "you dont want fuck". Jo jeg vil, men ikke lige på og hårdt. Lidt sutten og slikken først ;-)

Efter ca. 30 min kom jeg. Gib forlod rummet og så skete der ikke noget. Jeg tog mit tøj på i tanken at det var slut. Efter 10 min vendte gib tilbage og spurgte om jeg var ok. Fandt et kondom frem og spurgte.om jeg ikke ville fuck me again?

Nej tak. Løbet er kørt.

Hendes bryster er helt klart lavet og ikke særlig godt. Du må ikke pille fisse på hende. For mig er der ingen gentagelse med gib.

Idag har jeg aftale med Mint og håber på noget god sex. Derefter kommer trekanten med Thong og Mint.

Bh Charlie 

Okay det lyder jo lidt anderledes end de fleste andre anmeldelser., Det svært at blive klog på .

men lad mig endelig høre hvordan din tur med Thong og Mint bliver .. send bare en PB hvis det er ..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bertil68 skrev, for 11 timer siden:

Okay det lyder jo lidt anderledes end de fleste andre anmeldelser., Det svært at blive klog på .

men lad mig endelig høre hvordan din tur med Thong og Mint bliver .. send bare en PB hvis det er ..

 

For et par år siden kom jeg hyppigt hos Gib og Tong somme tider sammen. Langt de fleste gange med super service. Men det skete et par gange, at det var en flad fornemmelse med Gib måske træt eller uoplagt. Men Tong gav altid god service 

Del dette indlæg


Link til indlæg
samsø skrev, for 17 timer siden:

For et par år siden kom jeg hyppigt hos Gib og Tong somme tider sammen. Langt de fleste gange med super service. Men det skete et par gange, at det var en flad fornemmelse med Gib måske træt eller uoplagt. Men Tong gav altid god service 

Med tanke på, at Gib efterhånden er lidt en veteran i gamet, så forstår jeg det så udemærket. Jeg ville heller ikke orke at knalde 5 gutter om dagen i årevis, nogle gange mystiske typer med underlige præferencer, som man ikke aner hvordan opfører sig. Det er jo ofte ikke ligefrem bristiske gentlemen, der indfinder sig i denne verden, skal man huske på. Og vil altid give ar på sjælen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bertil68 skrev, den 12.3.2024 at 08:32:

Okay det lyder jo lidt anderledes end de fleste andre anmeldelser., Det svært at blive klog på .

men lad mig endelig høre hvordan din tur med Thong og Mint bliver .. send bare en PB hvis det er ..

 

Hvordan sender man pb?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danishman skrev, for 17 minutter siden:

Nogen som ved om pigerne på stedet tilbyder ægte pige sex?

Det ville jo næsten være for meget af det gode …..;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...