Hop til indhold
Jesp

Udløsning

Recommended Posts

Jeg har siden min seksuele debut, undret mig over at jeg har styr på min udløsning når jeg får et blowjob eller hun knepper mig, har faktisk svært ved at komme. 
når jeg styrer akten i feks missionær eller doggy, kan jeg ikke altid holde igen og må bare give los.

Jeg har jo med tiden lært af denne erfaring og starter aldrig i doggy, måske i andre har et input ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesp skrev, for 25 minutter siden:

når jeg får et blowjob eller hun knepper mig, har faktisk svært ved at komme. 
når jeg styrer akten i feks missionær eller doggy, kan jeg ikke altid holde igen og må bare give los.

Tror det meget normalt, nemmere at holde igen, når man er den passive.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil sige jeg har styr på min udløsning 99% (komme ej nemt) Men for det er et MEN jeg har prøvet, at komme efter 1-2 minutter -ved bj og alm missionær i gennem tinde... -til min store forbavelses hver gang... Det er ikke noget jeg kan sige på forhånd. Men nogle få kvinder har nogle triks -Engang med en grønlænder, og hun gjore det flere gange -hun kunne et eller andet med sin tunge og mund -så jeg var prisgivet og følte mig nærmest snydt efterfølgende... Så jeg måtte insistere på "no bj" -selv om hun elskede det -og slugte min cum -som om det var "himmerigs mundfulde" hun havde også et "gear" som jeg sjældent har prøvet;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville ønske jeg havde det sådan..

 

Jeg synes altid at jeg kommer alt for tidligt ved samleje og bliver ofte pinlig af samme årsag.

 

Oplever kun det du skriver når jeg er beruset.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

Altså jeg kan nærmest ikke holde i mere end 2 minutter i en missionær og så eksplodere jeg. Det er mere i runde 2 jeg kan holde længe.

Redigeret af etspil5moden

Del dette indlæg


Link til indlæg

træk vejret venner! Det kan meget. Og respekter jeres behov for pause, er sikker på at kvinden vil sætte pris på roligt tempo alligevel :)  Variation er fantastisk! Tror mænd generelt er lavet pr. biologi til at komme ved fortsat stroking, hehe! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...